جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقدیر

حوزه/ با صدور پیام مشترکی از سوی مدیر حوزه های علمیه و وزیر آموزش و پرورش از تلاشهای نمایندگان ولی فقیه در چهار استان ومدیر حوزه علمیه خراسان به لحاظ کسب عناوین برترکمیته های استانی همکاری حوزه و آموزش و پرورش، تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله علیرضا اعرافی و دکتر سید محمد بطحائی از تلاشهای نمایندگان ولی فقیه در چهار استان ومدیر حوزه علمیه خراسان به لحاظ کسب عناوین برتر کمیته های استانی همکاری حوزه و آموزش و پرورش، تقدیر به عمل آوردند.

مدیر حوزه های علمیه و و زیر آموزش و پرورش به عنوان رئیسان ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، از نمایندگان ولی فقیه در استانهای آذر بایجان شرقی ،یزد ،مرکزی و خوزستان و مدیر حوزه علمیه خراسان، تجلیل به عمل آوردند.

وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه های علمیه با تقدیر اززحمات و تلاشهای آیات و حجج اسلام و المسلمین، دری نجف آبادی، جزایری، ناصری، مصباح عاملی و آل هاشم ،خدمتگزاری در عرصه مقدس تعلیم و تربیت و قدم نهادن در مسیر رشد و بالندگیمادی و معنوی جامعه از طریق پرورش انسانهایی موحد،حق محور ،خردورز ،عدالت پیشه ،بصیر وآگاه را رسالت و هدف والای انبیای الهی دانسته و دامنه آن توفیقی بس گرانسنگ که نصیب خلص از بندگان می گردد دانسته اند.

آیت الله علیرضا اعرافی و دکتر سید محمد بطحائی ،خطاب به نمایند گان ولی فقیه و مدیر حوزه علمیه خراسان یاد آور شده اند ،اکنون که به مدد الهی در مسیر تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان عزیز با استفاده از ظرفیت عظیم حوزه های مقدس علمیه ، همرزم فرهنگیان فرهیخته و مجاهدان حوزوی در سنگر "کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش "منشا آثار و برکات بوده اید،از تلاش های خالصانه و فعالیت های مجاهدانه شما گرامیان و همکاران خدومتان تقدیر و امتنان داریم .

امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و تحت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری در تحقق اهداف عالی اسلام عزیز و آرمان های انقلاب و امام راحل "قدس سره" موفق و موید باشید.

گفتنی است: تکریم و تجلیل از نمایندگان ولی فقیه و مدیر حوزه علمیه خراسان در قالب لوح سپاس با امضای مدیر حوزه های علمیه و وزیر آموزش و پرورش تقدیم روئسای کمیته های پنج گانه استانهای فوق گردیده است.

انتهای  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha