جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال استفاده از فرصت‌های مغفول مانده است، گفت: اسلحه دشمن در برابر مسلمانان تفرقه و نفوذ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شیخ‌الاسلام، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم این استان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: ملت ایران در راهپیمایی اخیر بار دیگر به دنیا و سردمداران استکبار جهانی نشان دادند که این ملت با همه تهدیدها و تحریم‌ها همواره پشتیبان این نظام و ولایت خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: در این وقایع اخیر فتنه گران و آشوب گران، مراکز دینی از جمله حوزه علمیه شهرستان تاکستان را مورد تخریب و هتک حرمت قرار دادند که صف این عده با افرادی که در خصوص گرانی و مشکلات معیشتی اعتراض داشتند جدا است.

وی با اشاره به مسئله نفوذ دشمنان در کشور بیان داشت: استکبار جهانی به دنبال استفاده از فرصت‌ها و غفلت‌های ماست تا به کشور نفوذ کند که ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه دشمن بداند ملت ایران با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی هوشیار است، افزود: ملت ایران دچار تساهل و تسامح سیاسی نشده و هرگز تسلیم ترفند دشمن نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم در خصوص دشمنی پایان‌ناپذیر دشمنان به ما هشدار داده و در روایات متعدد نیز به این موضوع اشاره‌شده است، گفت: از هر ایرانی دلسوز بپرسیم آیا دشمنی جهان استکبار با ملت ایران پایان‌پذیر است یا خیر، با بصیرت خود قطعاً پاسخ منفی می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی با بیان اینکه دشمن در آستانه نهم دی‌ماه می‌خواست عظمت این روز را درهم بشکند، خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد حوادث اخیر در برخی از استان‌های کشور بنا داشت تا سرپوشی بر شکست‌های متعددی که در منطقه خورده، بگذارد و برای انتقام گرفتن از ملت عزیزمان از این طریق وارد شد.

وی با اشاره به وحدت و همدلی در میان مسلمانان تصریح کرد: در این برهه از زمان تقویت وحدت و همبستگی در میان مسلمانان برای مقابله با دشمنان که با تمام قوا در مقابل ما ایستاده‌اند، از هر زمان دیگری واجب است.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه اسلحه دشمن در برابر مسلمانان تفرقه و نفوذ است، افزود: ما باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که دشمن از اختلافات ما در جهت نابودی امت اسلامی سود ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha