جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زرینه

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه تلاش دشمن برای تضعیف انقلاب، محبوبیت انقلاب را تقویت می‌کند، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از مسائل اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه  ولایت‌فقیه با اتکا بر دو منابع قدرت الهی و مردم، ضامن امنی برای اسلامیت و جمهوریت نظام است، اظهار داشت: معتقدیم رهبر فرزانه انقلاب ولی‌فقیه زمان، با بصیرت و توانایی خاص، توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه را در گردنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ناکام گذاشته و ذلت، خواری و ناتوانی جبهه باطل را به اثبات رسانده است.

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین‌زهرا افزود: روح مقاومت، پایداری، عدالت‌خواهی و استکبارستیزی که به برکت انقلاب اسلامی در سراسر جهان مطرح شد در حال نهادینه شدن گفتمان پایدار و مقاومت است.

وی بیان داشت: آمریکا، انگلیس و اسرائیل تلاش دارند از ضدانقلاب خارج نشین تا ضدانقلاب داخلی و منافقین و معترضین تا خواص مؤثر و معتقد به نظام همه را در یک جبهه گسترده سازماندهی کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران بویین‌زهرا با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلاب مردمی است که در مقابله با استکبار قدم محکم برداشته است، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که می‌تواند در مقابل استکبار ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس تمام توطئه‌های دشمنان اسلام را بر هم زدند، تصریح کرد: امروز نیز به جوانان انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم که توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف سربلند حاضر می‌شویم.

حجت‌الاسلام زرینه اظهار کرد: بر اساس اعتراف خود غربی‌ها هر چه برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هزینه می‌کنند اقتدار و محبوبیت انقلاب اسلامی در منطقه بیشتر می‌شود.

امام جمعه بویین‌زهرا با اشاره به حوادث اخیر در برخی از استان‌های کشور در خصوص انتقاد مردم از گرانی، بیکاری و برنامه‌های اقتصادی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی 10 سال به‌صورت متداوم در خصوص وضعیت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی هشدار دادند؛ زیرا اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از مسائل اقتصادی در کشور بوده که مسئولان باید دست‌به‌دست هم داده و مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha