شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مستند

تهیه‌کننده صداوسیما مرکز قزوین با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا از روش‌های مختلف، بنیان خانواده را متزلزل کنند، از پخش مستند «تکرار فیضیه» از سیمای مرکز قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام مهدی احمدی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شیخ‌الاسلام اظهار داشت: کار در زمینه فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌ها نیازمند هزینه و برنامه‌ریزی دقیق از سوی رسانه است.

تهیه‌کننده صداوسیما مرکز قزوین با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند از طریق گوناگون، بنیان خانواده را متزلزل کنند، افزود: دشمنان همواره تلاش دارند تا از روش‌های مختلف بنیان خانواده را متزلزل کنند زیرا می‌دانند که ریشه پرورش و تربیت دینی از خانواده شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر نهاد خانواده نقش فعال و مؤثر در هویت افراد جامعه داشته باشد، موجب تقویت هویت و شخصیت افراد می‌شود، ادامه داد: با تقویت نقش فعال و مؤثر خانواده‌ها در هویت افراد جامعه، ذهن‌ها و قلب‌ها را نسبت به «نفوذ فرهنگی» و «تهاجم فرهنگی» ایمن می‌سازد.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به تولید مستند «تکرار فیضیه» از شبکه استانی مرکز قزوین گفت: متأسفانه آشوبگران و افراد فریب‌خورده از سوی دشمنان این بار به حوزه علمیه شهرستان تاکستان که حاصل زحمات و تلاش‌های ارزشمند مرحوم آیت‌الله شالی بود را مورد تخریب خود قراردادند که رسانه‌ها امروز باید این وحشی‌گری که از سوی فتنه گران در این مدرسه شد را به تصویر بکشد.

وی اظهار کرد: مستند «تکرار فیضیه» تولیدشده بخش‌هایی از قبیل تصاویر از مدرسه علمیه، مصاحبه با طلاب آسیب‌دیده است که مراحل تدوین آن به اتمام رسیده که به‌زودی از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد. 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha