شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: آنچه کشور و ملت را از فتنه‌ها نجات می‌دهد اتحاد و برادری و تبعیت از ولایت فقیه است و توصیه قرآن و اهل‌بیت (ع) و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری این است که اگر امت اسلامی باهم باشند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت‌الله محمد محمدی تاکندی، امروز  در جمع طلاب، در مسجد شیخ‌الاسلام قزوین، ضمن محکومیت اقدام آشوبگران و فتنه گران در حمله به مراکز دینی، به‌خصوص حوزه علمیه شهرستان تاکستان اظهار داشت: این اقدام که توسط افراد آشوبگر صورت گرفت، کار زشت و ناجوانمردانه‌ای بود که عوامل آن باید شناسایی و به مردم معرفی شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین افزود: مردم مؤمن و متعهد استان  قزوین  برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به‌منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز اخیر در سطح کشور به خیابان آمدند که جای قدردانی است.

وی تصریح کرد: ملت همیشه بصیر ایران اسلامی با هوشیاری خود پاسخ کوبنده‌ای  به اغتشاشگران و آشوبگران دادند.

آیت‌الله محمدی تاکندی عنوان کرد: آشوبگران در یک اقدام هماهنگ و با توهین به مقدسات، اقدام به آتش زدن اموال بیت‌المال و پرچم جمهوری اسلامی کردند و بلافاصله مقامات آمریکا و اسرائیل و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه و انگلیس حمایت خود را از فتنه گران اعلام کردند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: آنچه کشور و ملت را از فتنه‌ها نجات می‌دهد اتحاد و برادری و تبعیت از ولایت فقیه است و توصیه قرآن و اهل‌بیت (ع) و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری این است که اگر امت اسلامی باهم باشند، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha