پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با بیان اینکه استکبار جهانی با حداکثر ظرفیت در تهاجم فرهنگی در حال پیشروی است، گفت: سالانه بسیاری از جوانان غربی با مشاهده مفاسد جامعه به اسلام ملحق می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی پیش از ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه امام صادق (ع) قزوین با اشاره به ترویج گسترش مفاسد اخلاقی از سوی دشمنان در جامعه اسلامی اظهار داشت: ترویج  گسترده آلودگی‌های غرب در جامعه و حرکت جوانان به سوی الگوگیری از غرب زنگ هشداری برای مسئولان و متولیان امور فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: استکبار جهانی امروز با حداکثر ظرفیت و توان باطل خود در جبهه تهاجم فرهنگی در حال پیشروی است.

وی با بیان اینکه مراکز دینی و فرهنگی فعال در جامعه امروز رسالت خطیر و سنگینی را بر دوش دارند، افزود: مراکز دینی و فرهنگی فعال در جامعه امروز باید با تولید محتوا و اجرای برنامه‌ریزی‌های عمیق و فشرده در عرصه دینی و اسلامی، اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان را به الگوگیری و استفاده از ارزش‌های غنی و سرشار اسلامی تشویق کنند.

حجت‌الاسلام مصطفایی گفت: سالیانه بسیاری  از جوانان و نوجوانان غربی با مشاهده افسارگسیختگی و مفاسد در جامعه خود به دین مبین اسلام گرویده و مسلمان می‌شوند و این مهم نشانه حقانیت اسلام است.

وی بیان داشت: ترویج بی‌بندوباری‌های اخلاقی و جنسی و نیز اختیار و آزادی‌های نامحدود در غرب باعث از هم گسستگی افراد و خانواده‌ها در دنیای کنونی غرب شده که با وضعیت کنونی از مرحله پیشگیری گذشته و قابل‌مهار هم نیست.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: کشورهایی  که تا دیروز از تمدن و درخشندگی جوامع خود سخن می‌گفتند، امروز به مرحله‌ای رسیده‌اند که فسادهای اخلاقی و اجتماعی درونشان به مرحله طغیان و اوباشگری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در عصر حاضر که پستی‌های اخلاقی در جوامع غربی به‌شدت در حال گسترش و اثرگذاری است، باید با تقویت برنامه‌ریزی‌ها و ایجاد بنیه قوی روحی و جسمی از گزند گناهان دوری‌کنیم.

حجت‌الاسلام مصطفایی با بیان آیاتی از قرآن کریم در رابطه با لزوم بینش و تفکر صحیح در جامعه بیان کرد: به هراندازه که انسان‌ها با قدرت معنوی و بینش مفید در راستای اهداف بلند و متعالی خود گام بردارند، به همان میزان نیز می‌توان به‌سلامت و تندرستی جامعه امیدوار بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha