جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 کنفرانس بشارت عظمی در شهر اتک پاکستان

حوزه/ کنفرانس بشارت عظمی با دعوت حجت الاسلام و المسلمین حافظ ریاض حسین نجفی و علامه شیخ محسن علی نجفی و با همکاری جامعه جعفریه و مرکز افکار اسلامی در شهر اتک پاکستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ کنفرانسی تحت عنوان بشارت عظمی با دعوت حجت الاسلام و المسلمین حافظ ریاض حسین نجفی و حجت الاسلام و المسلمین محسن علی نجفی و با همکاری جامعه جعفریه و مرکز افکار اسلامی و شرکت جمع کثیری از اقشار مختلف در شهر اتک ایالت پنجاب پاکستان برگزار شد.

این برنامه با حضور و سخنرانی علمای برجسته همراه بود.

علامه شیخ محسن علی نجفی مفسر قرآن، رئیس جامعه الکوثر اسلام آباد و مدارس اهل البیتع، حج اسلام محمد شفا نجفی امام جمعه اسلام آباد، افضل حیدری از اساتید و مسئولین جامعه المنتظر لاهور، قاضی غلام مرتضی مدیر کلیه اهل بیت، انیس الحسنین مدیر مدرسه جامعه المصطفی اسلام آباد، محمد تحسین ساجد مدیر جامعه زینبیه، سید سعید حیدر همدانی از مدرسه جامعه جعفریه جند و ... از جمله علمای شرکت کننده در این مراسم بودند.

کنفرانس بشارت عظمی به صورت دوره ای درمناطق و شهرهای مختلف برگزار می گردد.

این برنامه توسط علمای طراز اول پاکستان و با توجه به افزایش فعالیت جریان های انحرافی در جامعه شیعی و باهدف تبیین عقاید حقه تشیع و مقابله با جریان انحرافی و غلو در جامعه پاکستان درحال برگزاری می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha