چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نایروبی میزبان اجلاس «اقتصاد اسلامی شرق آفریقا» ۲۰۱۸ خواهد بود

حوزه/ اجلاس «اقتصاد اسلامی شرق آفریقا » امسال در روزهای ۲۴ و ۲۵ ماه آوریل در سال ۲۰۱۸ میلادی در نایروبی پایتخت کنیا برگزار می شود و قرار است به اهمیت موضوعاتی چون «فین تک» در اقتصاد حلال و اسلامی بپردازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اجلاس «اقتصاد اسلامی شرق آفریقا » بار دیگر در نایروبی پایتخت کنیا برگزار  می شود.

این اجلاس که در روزهای 24 و 25 آوریل در سال میلادی 2018 در پایتخت کنیا برخواهد شد موضوعاتی پیرامون فین تک (فناوری مالی) به عنوان یک پیش برنده اقتصاد اسلامی در شرق آفریقا و همچنین مشارکت مالی در منطقه را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

این اجلاس «اقتصاد اسلامی» پنج سال پیش با حمایت موسسات کلیدی در شرق آفریقا برپا شده و از آن زمان تاکنون مشارکت در این گردهمایی افزایش پیدا کرده و به تدریج به یک همایش سالانه و توسعه یافته برای نقش آفرینان اصلی اقتصاد و امور مالی اسلامی و «حلال» تبدیل شده است.

برنامه امسال که تاکنون شرکت کنندگان و نقش آفرینان برجسته ای در اقتصاد اسلامی در آفریقا را به همراه داشته است، به منظور بحث و گفتگو پیرامون «نقش اسلام در حوزه اقتصاد»، ظهور فین تک و فرصت هایی در شرق آفریقا در حوزه «اقتصاد اسلامی دیجیتال» برگزار می شود که به گفته کارشناسان پتانسیل 150 میلیون مشتری جدید را تا سال 2021 داراست.

این همایش به تمامی عوامل کلیدی تاثیرگذار بر توسعه اقتصاد اسلامی  و حلال در منطقه پرداخته و از تمامی سهامداران می خواهد نقش خود را در پیشبرد مشارکت مالی در شرق آفریقا ایفاء کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha