سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مختار کرمی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: باید بتوانیم قرآن را در بطن جامعه نهادینه نماییم، یعنی علوم قرآنی به صورت کاربردی در جامعه اسلامی جاری و ساری باشد، لذا اگر این امر محقق شود به مدینه فاضله خواهیم رسید.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از مقوله های اصلی در جامعه اسلام، قرآن کریم و اهمیت آن در تمام شئونات زندگی است و تنها با عمل به قرآن می توان به معبود واقعی خود که همانا خداوند متعال است، دست یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: به همین منظور روز گذشته با حضور اعضای کمیته قرآنی کردستان، نشستی به همین منظور برگزار شد و دوستان نظرات و پیشنهادات خود برای توسعه فرهنگ قرآنی در استان مطرح کردند.

این کارشناس دینی افزود: امروز باید بتوانیم قرآن را در بطن جامعه نهادینه نماییم؛ به این معنا که علوم قرآنی به صورت کاربردی در جامعه اسلامی جاری و ساری باشد؛ لذا اگر این امر محقق شود به مدینه فاضله خواهیم رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: همچنین باید از ویژگی قرآن کریم که همان به روز بودن آن است، بهترین استفاده را ببریم و دستورات و فرمایشات این کتاب الهی را سرمشق زندگی خود و خانواده هایمان قرار دهیم.

حجت الاسلام کرمی در پایان سخنان خود بیان داشت: در جلسه روز گذشته که با حضور دوستان برگزار شد، برنامه هایی برای توسعه علوم قرآنی در سطح استان مصوب شد که ان شاء الله در آینده ای نزدیک عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha