جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان 

حوزه/ مسئول قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان گفت: با وحدت و حول محور ولایت چرخیدن می توان از آسیب های فتنه ها در امان ماند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسین کریمی مقدم، صبح امروز در جمع کارکنان شرکت نفت استان کردستان اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام دست به هر کاری می زنند تا بتوانند با فتنه انگیزی مردم را از دین و آرمان های انقلاب دور کنند.

مسئول قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: سابقا می گفتند دین افیون ملت هاست، اما الان با یک نقشه جدید در صدد بدبین کردن مردم نسبت به حاکمیت ایران اسلامی هستند و با پرورش یک سری افراد دست نشانده مانند «یاسر الحبیب» و «اللهیاری» سعی دارند مردم را منحرف کنند.

این استاد حوزوی ادامه داد: دشمن در جامعه اسلامی با ایجاد انحرافات مذهبی متاسفانه تا حدودی هم موفق بوده است و دشمن سعی دارد مردم را به نام دین و تدین علیه حاکمیت اسلامی ایران بشوراند، اما فقط و فقط تمسک به قران است که می تواند بهترین چراغ هدایت برای دوران فتنه باشد.

حجت الاسلام کریمی مقدم گفت: قرآن کریم به خوبی عوامل فتنه را معرفی کرده است که با دوری کردن از این عوامل، افراد جامعه اسلامی از خطر ابتلا به فتنه مصون می مانند. قرآن کریم شیطان، منافقین، شبهه گذاران، بدعت گذاران و ستمگران را از عوامل فتنه معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: دستورات قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام دعوت به وحدت است، با وحدت و حول محور ولایت چرخیدن می توان از آسیب های فتنه در امان ماند و در نهایت بهترین ابزار برای پیروزی همان تقواست.

مسئول قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان افزود: اگر می خواهیم خداوند به ما توان تمیز حق از باطل را بدهد، باید تقوا داشته باشیم. با وجود تقوا افراد هرگز از راه حق منحرف نمی شوند،

حجت الاسلام کریمی مقدم در پایان گفت: در عصر حاضر پیروی از ولایت فقیه تنها راه نجات است و اعتراضات اخیر که زمینه ساز سوء استفاده فرصت طلبان را فراهم کرد، نیز پیروی کردن از افکار باطلی بود که بحمدلله با هوشیاری مردم خنثی گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha