شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
...

حوزه/ کتاب ارزشمند «شبهای بی ستاره» نوشته مرضیه نفری، فردا به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان در قم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام  جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی در همین باره به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: وجه تمایز این نشست با نشست های قبلی در این است که نویسنده کتاب خود از کتابداران پویا و خلاق استان قم می باشد که در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی فعالیت می کند.

وی هدف از برگزاری این نقدها را معرفی نویسندگان خوب و همچنین آثار مکتوب آنان عنوان کرد و افزود: با تشکیل نشست های نقد و بررسی و دعوت از اقشار مختلف مردم، می توانیم گامی موثر در ارتقاء فرهنگ مطالعه برداریم،ضمن آن که بی شک چنین اقدامات فرهنگی موجب تشویق نویسندگان برای خلق آثاری بهتر می شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی قم همچنین گفت: با توجه به این که در آستانه سالروز شهادت جمعی از بانوان استان قم در بمباران هوایی رژیم بعثی هستیم، کتاب شبهای بی ستاره برای نقد و معرفی انتخاب شده و این جلسه با حضور معصومه میرابوطالبی، منتقد و نویسنده کتاب برگزار می شود.

گفتنی است: این نشست 21 دی ماه ساعت 10 صبح در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می گردد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha