پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: اهمیت پژوهش بدان جهت است که یک طلبه پژوهشگر الزاما به علوم روز، به ویژه دنیای مجازی مجهز می شود.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از اصلی ترین برنامه های  مدرسه خاتم الانبیاء (ص) برگزاری نشست های تهذیبی برای طلاب است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: تمام تلاش ما این است که در این کلاس ها، طلاب علاوه بر مقوله تهذیب، بتوانند حس مشارکت خود را در چنین جلساتی بیشتر کنند.

وی با اشاره به اینکه تهذیب از دروس زیربنایی و مهم در مدارس علمیه می باشد، افزود: خوشبختانه در بحث تهذیب وضعیت طلاب این مدرسه مناسب است و با اشتیاق فراوانی آن را دنبال می کنند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج در ادامه گفت: اهمیت پژوهش برای طلاب از آن جهت حائز اهمیت است که شخص طالب پژوهش خواه ناخواه به دنبال پژوهش می رود و همین امر باعث می شود که یک طلبه پژوهشگر الزاما به علوم روز، به ویژه دنیای مجازی مجهز شود.

حجت الاسلام کاوه در پایان به برخی از برنامه های مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج اشاره کرد و گفت:  با وجود برخی از کاستی ها، خوشبختانه در طول سال تحصیلی جاری طلاب این مدرسه علمیه در مباحث تهذیبی و پژوهشی کارنامه و عملکرد قابل قبولی داشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha