شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید عبدالمجید رکنی

حوزه/ امروز حضور روحانیت در رسانه ملی با استقبال مناسبی مواجه شده و از پیام ها، ایمیل ها و ... دریافتی در برنامه سمت خدا به این نتیجه رسیده ایم که اگر بتوانیم تبلیغ دینی مناسب و به روز برای مردم داشته باشیم، مردم علاقه ذاتی و فطری به دین داشته و پذیرای آن می باشند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید عبدالمجید رکنی امروز در نشستی با مسئولان رسانه رسمی حوزه های علمیه که در محل این رسانه برگزار شد، اظهار داشت: به روز شدن جنس تبلیغ دین از مباحث بسیار مهم بوده و حوزه باید تعامل و همکاری بیشتری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

وی ابراز داشت: امروز استفاده از انواع لباس ها همچون لباس نیروی انتظامی در رسانه ملی با ضابطه، دستورالعمل و امضای مسئولان این نیروست؛ اما مشاهده می کنیم که استفاده از لباس مقدس روحانیت در تلویزیون و سینما ضابطه مند نبوده و بر اساس دستورالعمل نیست و در هر فیلم و سریالی بدون اجازه مورد استفاده قرار می گیرد.

تهیه کننده برنامه سمت خدا خاطرنشان ساخت: امروز در حوزه تبلیغ دین، نیازمند فعالیت های اصولی هستیم تا بتوانیم بهره وری بهتری برای جامعه داشته باشیم.

رکنی با اشاره به ظرفیت های رسانه، تصریح کرد: امروز حضور روحانیت در رسانه ملی با استقبال مناسبی مواجه شده و از پیام ها، ایمیل ها و ... دریافتی در برنامه سمت خدا به این نتیجه رسیده ایم که اگر بتوانیم تبلیغ دینی مناسب و به روز برای مردم داشته باشیم، مردم علاقه ذاتی و فطری به دین داشته و پذیرای آن می باشند.

وی بیان داشت: امروز میل به اسلام خواهی، میل به معنویت و میل به آگاهی از حقیقت دین بسیار بالاست و در موارد متعدد مشاهده کرده ایم که مردم در پذیرش معرفت دینی بسیار آماده بوده و حتی از پشت شیشه تلویزیون هم این مباحث را دریافت خواهند کرد.

تهیه کننده برنامه سمت خدا در پایان گفت: امروز کالای انحصاری رسانه جمهوری اسلامی، دین با قرائت انقلاب اسلامی است و در این راستا مشغول به فعالیت می باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha