پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: امروز قریب به چهار هزار طلبه زبان دان در حوزه وجود دارد که نزدیک به ۴۰۰ نفر از آنان تجربه حضور طولانی مدت در خارج از کشور را داشته و آشنا با عرصه بین الملل می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری صبح امروز در نشستی با سید عبدالمجید رکنی، تهیه کننده برنامه سمت خدا اظهار داشت: امروز قریب به 120 هزار طلبه برادر، 80 هزار طلبه خواهر و 30 هزار طلبه غیرایرانی در کشور حضور داشته و مشغول به فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و ... می باشند.

وی ابراز داشت: هم اکنون 19 انجمن علمی در حوزه وجود دارد که بیش از سه هزار نفر از متخصصین حوزوی در آن مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: در حال حاضر، قریب به 52 مرکز تخصصی در حوزه های علمیه مشغول به فعالیت هستند که در فضایی کاملا حوزوی و با رسمیت و اعتبار حوزه تخصص های جدید را آموزش می دهند.

مدیرمسئول هفته نامه افق حوزه تصریح کرد: همچنین امروز قریب به چهار هزار طلبه زبان دان در حوزه وجود دارد که نزدیک به 400 نفر از آنان تجربه حضور طولانی مدت در خارج از کشور را داشته و آشنا با عرصه بین الملل می باشند.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه بیان داشت: ظرفیت ها و دستاوردهای خوبی در حوزه وجود دارد؛ اما نیازمند تلاش بیشتر در عرصه های گوناگون هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری اظهار داشت: با حضور آیت الله اعرافی در رأس حوزه های علمیه، تحولات مناسبی در محورهای گوناگون آغاز شده و سندهای مناسبی تدوین گشته که امیدواریم به زودی شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

وی ابراز داشت: «رسانه»، «بین الملل»، «ارتباطات» و «ادیان و مذاهب»، چهار مأموریت مدیر حوزه به مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه است که در این راستا، نظامات جامعی نیز تدوین شده و در این مسیر، مشغول به فعالیت هستیم.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: در بخش رسانه حوزه، در حال حاضر «خبرگزاری حوزه» و «هفته نامه افق حوزه» مشغول به فعالیت در عرصه خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه می باشند.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه تصریح کرد: آماده همکاری و تعامل با مسئولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و برنامه سمت خدا هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha