پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری-مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفوری با تأکید بر تحقق مطالبات مقام معظم رهبر از حوزه های علمیه، تصریح کرد: مسئولان و نخبگان حوزوی، باید راهکارها و ایده های خود را برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب ارائه دهند تا در نهایت با جمع آوری این نظرات و با یک کار کارشناسی، زمینه تحقق این منویات و رفع دغدغه های ایشان، فراهم شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، ضمن محکوم کردن اقدام سخیف عده ای از آشوبگران و فتنه گران در حمله به این مدرسه که یادگار ارزشمند مرحوم آیت الله موسوی شالی است، گفت: برخی از کشورهای منطقه با هزینه های گزاف به دنبال منافع سیاسی خود و اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه استکبار به سرکردگی آمریکا برای اختلاف اندازی بین کشورها و از بین بردن تنفری که مسلمانان از رژیم صهیونیستی دارند، به هر وسیله ای متوسل می شوند، افزود: توطئه های دشمنان به اقتضای زمان و مکان پیش می رود و دشمن تا حدودی نیز توانسته که به اهداف شوم خود برسد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا، انگلیس و کسانی که تحت سلطه اینها هستند، همچون رژیم آل سعود که ننگی برای کشورهای منطقه است، به هر شکلی می خواهند زشتی و سابقه شوم رژیم جعلی اسرائیل در منطقه را از بین ببرند، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند دیگر کشورها را در منطقه به جان یکدیگر بیاندازند و به رژیم جعلی اسرائیل فعلیت ببخشند و جای پای خود را باز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: حمله به این مدرسه علمیه متاسفانه از سوی برخی از افراد ضد انقلاب صورت گرفت، با برنامه ریزی شده بوده و دستگاه های قضایی و امنیتی باید هر چه سریعتر با عوامل این حادثه تلخ برخورد جدی کنند.

                          

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های استکبار و رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: بصیرت لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است و به گفته رهبر معظم انقلاب، بصیرت یعنی همان دشمن شناسی که باید هوشیار باشیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود، انقلابی بودن حوزه های علمیه را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: انقلابی ماندن حوزه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب می باشد، ضرورتی جدی است که باید به آن توجه و از توان طلاب و فضلای حوزه در این زمینه استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با تأکید بر تحقق مطالبات مقام معظم رهبر از حوزه های علمیه، تصریح کرد: مسئولان و نخبگان حوزه های علمیه استان ها، باید راهکارها و ایده های خود را برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب ارائه دهند تا در نهایت با جمع آوری این نظرات و با یک کار کارشناسی، زمینه تحقق این منویات و رفع دغدغه های ایشان، فراهم شود

انتهای پیام

                          

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha