سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام قنبر علی احمدی - امام جمعه نور

امام جمعه نور، مأموریت اصلی همه مدیران و کارگزاران نظام اسلامی را زدودن فقر، تبعیض و فساد دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام قنبر علی احمدی، امام جمعه نور امروز در نشستی با فرماندار جدید و جمعی از مدیران این شهرستان، مأموریت اصلی همه مدیران و کارگزاران نظام اسلامی را زدودن فقر، تبعیض و فساد دانست.

وی با بیان این که خادمی مردم در فضای نورانی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما افتخار است، افزود: مسئولان در نظام اسلامی باید قدردان فرصتی باشند که امروز در اختیار آنها قرار داده شده است.

امام جمعه نور با بیان این که یکی از افتخارات ما، خادمی مردم در فضای نورانی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: همه ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم در پیشگاه خداوند قادر و هم مردم هوشیار سربلند باشیم.

وی افزود: در کتاب نهج البلاغه و احادیث نورانی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برای مدیران شایسته و کارگزاران درس‌ها و ره توشه‌های فراوانی جهت خدمت به مردم آمده است که علم و دانش، تجربه، کفایت، تدبیر، انصاف و عدالت و سعه صدر مهم ترین آن‌ها است.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز در بوروکراسی‌های اداری شاهد فساد اداری فراوانی هستیم، تصریح کرد: همین امر سبب تبعیض و فاصله طبقاتی در جامعه می‌شود.

امام جمعه نور با تأکید براین که مدیران با وحدت، تعامل و سعه صدر به ماموریت محوله‌ی خود بپردازند، خاطرنشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی باید از همه توان خود برای رفع محرومیت، فقر زدایی و دوری از تبعیض به اجرای اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری‌ است با پرهیز از شعارگرایی، قدم بردارند.

حجت الاسلام احمدی بر لزوم تلاش مسئولان برای خدمت بیشتر تاکید کرد و گفت: امروز نیازمند توسعه و پیشرفت کشور بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم و مسؤولان از لحظه برای خدمت به مردم غلفت نکنند.

امام جمعه نور، تبیین شاخص های نظری و عملی در جهت خدمت رسانی را به ویژه در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد مورد تاکید قرار داد و افزود: اسلام دارای برنامه مدونی در حوزه های مختلف زندگی هم در بعد معنوی و مادی است که باید اهتمام مسئولان اجرای درست و کامل در قالب نظام اسلامی اجرا گردد و این الگوها در سطح جهانی تعمیم پیدا کند.

وی، ویژگی اصلی مسئولان در نظام اسلامی را اعتقاد قلبی به کارآمدی نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مسئول در تراز جمهوری اسلامی هم دارای تقوای سیاسی و اعتقاد قلبی به کارآمدی اجرای دستورات اسلامی در حوزه اجرایی است و در کنار آن صورت خدمتی جهادی و بی شائبه را در این مسیر به ثمر می رساند.

امام جمعه نور در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که همه توان و دغدغه دولتمردان باید رفع مشکلات اقتصادی در کشور باشد، تصریح کرد: دولت باید به وعده های اقتصادی خود به مردم جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان این که امروز یکی از مهم ترین مطالبات ملت ایران مسأله اقتصاد، گرانی و اشتغال است، خاطرنشان کرد: همه قوا به ویژه دولت و مجلس باید با تدوین و تصویب برنامه های مدون در جهت رفع این مشکلات جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام احمدی با تأکید براین که مردم وظیفه خود را در قبال نظام اسلامی به بهترین نحو ممکن انجام دادند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب، ضرورت تلاش و خدمت رسانی مسؤولان را بیشتر کرده است.

امام جمعه نور با تأکید براین که مسئولان از شعار و وعده های توخالی به شدت پرهیز کنند، بیان داشت: امروز دیگر دوره وعده و شعار به سر رسیده و مسئولان باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در جهت رفع مشکلات کشور گام بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha