چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری

حوزه/ اگر در مباحث علمی و هسته ای به موفقیت هایی رسیده ایم، به دلیل اطاعت از ولایت و روحیه جهادی و انقلابی است و هرچه غیر از این مسیر باشد، اشتباه است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری، در مراسم بزرگداشت شهدای هسته ای که با موضوع دست آوردهای  برباد رفته برجام در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء در قم برگزار شد با بیان اینکه در عرصه برجام نتوانستیم ضمانت قطعی از آمریکا بگیریم، گفت: شواهد به ما نشان می دهد که مسئله برجام هیچ مشکلی از کشور برطرف نکرد، نمونه آن عدم مراوده با بانک های خارجی است. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز همه مسئولین خودشان می گویند با بانک های بزرگ مراوده نداریم و در مورد بانکهای کوچک معتقدند که مراوده وجود دارد، این حرف را مجبور هستند بگویند، چون اگراین حرف را نزنند باید از اساس حرف خود را نسبت به برجام باطل بدانند.

وی گفت: امروز بحث کنوانسیون تحریم منابع اقتصادی تروریسم مطرح است که دولت به مجلس ارائه داده این یعنی برجام و مشکلات آن. معنای تروریزم  از دیدگاه ما با آنها فرق می کند که قطعا این گونه است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری عنوان کرد: اما شهادت  شهدای هسته ای نشان می دهد که ما در گذشته تحریم های هسته ای را دور زدیم و در این دور زدنها در مسائل زیادی موفق بودیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: چرا در مباحث علمی، دشمن را دور زدیم و موفق بودیم چون وابسته به دولت نبوده، بلکه در ارتباط با رهبری بوده است و همین نقطه قوت  بود؛ اگر در اختیار دولت ها بود که اوضاع خیلی فرق می کرد.

وی گفت: دلیل دیگر این است، افرادی که درمباحث هسته ای و علمی فعالیت داشتند، افراد انقلابی و اسلامی بودند، اگر جنسی غیر از شهید تهرانی مقدم وارد موشک و یا جنسی غیر از شهدای هسته ای مانند شهریاری و علی محمدی، وارد مباحث علمی و هسته ای می شد، معلوم نبود به اینجا می رسیدیم و اگر به اینجا رسیدیم به دلیل اطاعت از ولایت و روحیه جهادی  و انقلابی است و هرچه غیر از این مسیر باشد، اشتباه است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری عنوان کرد: امروز رهبر انقلاب در موارد زیاد فریاد می زنند، اما چون جنس این آدمها با آدم های گذشته در مباحث علمی و هسته ای فرق می کند به همین دلیل گوش شنوایی نیست و توفیقی از آنها حاصل نمی شود.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha