پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری، با هدف دیدار با علما، مسئولان و عموم مردم و بازدید از مراکز فرهنگی علمی هنری و دینی مختلف و بررسی دقیق مشکلات و معضلات مردم استان حمص سوریه به این استان سفر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، برای دیدار با علما، مسئولان و عموم مردم و بازدید از مراکز فرهنگی علمی هنری و دینی مختلف و بررسی دقیق مشکلات و معضلات مردم استان حمص به این استان سفر کرد و با استقبال پرشور علماء، مسئولان و عموم مردم روبرو شد.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه در دومین سفر رسمی استانی خود به استان حمص ضمن دیدار با تعدادی از مسئولان دولتی، نظامی، علمی و فرهنگی این استان و بازدید از مراکز فرهنگی ،مذهبی و علمی از جمله مدارس شرعیه، تعدادی از حوزه های علمیه ودانشگاه حضرت رقیه(ع) در محل استقرار تعدادی از مهاجران فوعه و کفریا حاضر شد.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی در این سفر علاوه بر سخنرانی در جمع عموم مردم در مساجد و حسینیه ها با سفر به تعدادی از روستاهای این استان با عموم مردم دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات آن ها قرار گرفت.

لازم به ذکر است طی این سفر سه روزه تعدادی از مسئولان ایرانی از جمله مدیر حوزه علمیه جامعة المصطفی العالمیة در سوریه ، سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در سوریه و تعدادی دیگر از مسئولان ایرانی، نماینده رهبر معظم انقلاب را همراهی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابویاسین IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 0
    با سلام و احترام حاج آقای سیدطباطبایی اشکذری رحمت خدا بر ابوی و والده گرامی رحمت و صد رحمت خداوکیلی دل شیر و نترس می خواست که دوران جنگ سوریه آنجا باشی حتی شهروندان سوریه در امان نبودند چه رسد به اینکه روحانی ایرانی و آن هم نماینده امام خامنه ای(حفظه الله) باشی خدا اجرتان دهد. واقعا ترسناک ایام جنگ درسوریه دم تان گرم و برقرار باشید. خداوکیلی