شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ اولین کارگاه آموزشی «روش تبلیغ بین المللی اسلام»، به میزبانی دانشگاه مذاهب اسلامی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، با تلاش جمعی از فعالان تبلیغ اسلام در حوزه بین الملل، اولین کارگاه آموزشی «روش تبلیغ بین المللی اسلام»، در دانشگاه مذاهب اسلامی تهران برگزار خواهد شد.

زمان این کارگاه یک روزه، جمعه 6بهمن ماه از ساعت 10الی 15 و آدرس محل برگزاری آن، سالن ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی، واقع در تهران، خیابان انقلاب،خیابان فلسطین جنوبی.کوچه روانمهر می باشد.

مدرس این کارگاه، مبلغ مشهور آرژانتینی آقای دکتر سهیل اسعد، از فعالان مبلغ بین المللی شیعه می باشد که در حدود 20سال فعالیت تبلیغی خود در بسیاری از کشورهای قاره آسیا، اروپا، آفریقا و خصوصا آمریکا به تبلیغ دین مبین اسلام پرداخته که حاصل آن تاسیس 20مرکز اسلامی در منطقه آمریکای لاتین و ایمان آوردن صدها نفر به آیین اسلام بوده است.

دکتر سهیل اسعد دارای دکترای تمدن اسلامی از دانشگاه بیروت و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد عرفان اسلامی از جامعةالمصطفی العالمیه قم است و به سه زبان فارسی، عربی و اسپانیولی تسلط دارد.

مجموعه مستند «جهانشهری ها» به کارگردانی آقای دکتر شهاب اسفندیاری، ریاست دانشگاه صداوسیما که تابستان سال 93در 25قسمت از شبکه سوم سیما پخش و بارها از سایر شبکه های سیما بازپخش شد، به فعالیت های این مبلغ بین المللی در چند کشور حوزه آمریکای لاتین پرداخته که با اقبال مخاطبین داخلی و خارجی مواجه شده است.

علاقه مندان به شرکت در این کارگاه می توانند نام، نام خانوادگی وتحصیلات خود را به شماره تلفن 09117190153 ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، این کارگاه بصورت رایگان برگزار می شود و حضور برادران و خواهران علاقه مند به تبلیغ بین المللی اسلام بلامانع می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha