پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام ملکی و وزیر آموزش و پرورش

حوزه/ وزیرآموزش و پرورش، در حکمی حجت الاسلام و المسلمین ملکی را به عنوان «مشاور عالی وزیر در امور همکاری با حوزه های علمیه» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» سید محمد بطحایی وزیرآموزش و پرورش طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی ملکی را به عنوان «مشاور عالی وزیر در امور همکاری با حوزه های علمیه» منصوب نمود.

 در حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به حجت الاسلام و المسلمین ملکی آمده است: با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به عنوان مشاور عالی وزیر در امور همکاری با حوزه های علمیه منصوب می شوید .

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و مشارکت و همکاری معاونان ، مشاوران و مدیران کل استانها در تحقق اهداف تعلیم وتربیت اسلامی در چار چوب اسناد بالا دستی، بویژه سند تحول بنیادین ، سیاست های دولت تدبیر و امید ، برنامه های این جانب که به مجلس ارایه کرده ام و توافق نامه همکاری با حوزه های علمیه موفق باشید.

خاطرنشان می شود: حجت الاسلام و المسلمین سید مجتی ملکی پیش از این مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش پرورش بود که با ارتقا حکم وی و نگاه ویژه وزیر برای تعامل باحوزه های علمیه ،انتظار می رود همکاری دو نهاد حوزه و دستگاه تعلیم و تربیت وارد فاز جدیدی شده و بدین ترتیب ،سید محمد بطحایی گام جدی در تحقق وعده های خود به مجلس شورای اسلامی مبنی بر تحول تربیتی و دینی  با همفکری و همکاری حوزه علمیه برخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام علیکم حجت الاسلام ملکی شیخ بود چطوری سید شد؟؟!! عجیبه ها وقتی شما اینطوری تحریف می کنید چه انتظاری از رسانه های دیگر است؟! ولو تحریف ناخواسته. خیلی خیلی تعجب کردم واقعاً