پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام هاشمی

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج با بیان اینکه امنیّت و آسایش کشور مدیون خون شهیدان و تدابیر رهبر معظم انقلاب است، گفت: مسئولان پاسخگوی نیازهای مردمی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌ سید ضیاءالدین هاشمی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمؤمنین (ع) شهرستان آوج با اشاره به اهمیت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز دشمن با جنگ اقتصادی می‌خواهد در روند پیشرفت کشورمان خللی ایجاد کند، لذا لازمه خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان، آگاهی و بصیرت ملت ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عمل به اقتصاد مقاومتی است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج افزود: اگر آمریکا و ترامپ امروز ملت ایران را تهدید می‌کند مسئله هسته‌ای و حقوق بشر نیست، بلکه به فرموده رهبری استقلال‌خواهی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور در سایه ولایت‌فقیه و خون شهدا امکان‌پذیر شده است، افزود: امروز برافراشته شدن پرچم ایران در عراق و سوریه بر اساس تفکر بسیجی و اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام‌هاشمی خاطرنشان کرد: راه طرح مشکلات، اغتشاش و آشوب نیست، چراکه با آشوب مشکلی برطرف نمی‌شود، پشت‌صحنه این‌گونه اتفاقات دشمنان است و باید بدانیم که آتش زدن قرآن، حسینیه و حوزه علمیه نشانه مطالبه‌گری نیست.

امام‌جمعه شهرستان آوج افزود: اصل مشکلات مردم نباید نادیده گرفته شود، چراکه یک مسئول در همه حال باید برطرف کردن مشکلات مردم را مدنظر قرار دهد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند مسئولان باید پاسخگو باشند و پای صحبت مردم بنشینند.

وی بیان کرد:  آشوب‌ها موردحمایت صریح آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دیگر ایادی آن‌ها بوده و در این حوادث القای ناکارآمدی نظام اسلامی، تخریب سرمایه‌های اجتماعی، انتقام شکست داعش و القای وجود جنگ قدرت را دنبال می‌کردند.

 حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: آنچه باعث شد این توطئه با شکست مواجهه شود و بار دیگر رؤیاهای استکبار تغییر کند، حضور آگاهانه و با بصیرت مردم بود که علیرغم تمام مشکلاتی که وجود دارد اما هرگز حاضر نشدند اصل نظام و آرمان‌های آن را فدای مشکلات کنند و با عده‌ای آشوبگر که هم‌صدا شوند و در مقابل نظام قرار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha