پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فعالان حوق بشر در بحرین

حوزه/ مرکز حقوق بشر بحرین، با صدرو بیانیه ای از حمله مستمر رژیم بحرین به مدافعان حقوق بشر و سخت گیری با آنها را محکوم کرد و از جامعه بین الملل خواست در برابر این اقدامات امنیتی رژیم بحرین بایستد و مسئولان بحرین را در این زمینه بازخواست کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز حقوق بشر بحرین، با صدرو بیانیه ای از حمله مستمر رژیم بحرین به مدافعان حقوق بشر و سخت گیری با آنها را محکوم کرد و گفت: حملات امنیتی که از زمان 2011 علیه مدافعان حقوق بشر آغاز شده همچنان ادامه دارد و مدافعان حقوق بشر بر اساس اتهام های باطل تروریستی محدود می شوند.

در این بیانیه آمده است: مسئولان بحرین همچنان با انگیزه های کینه توزانه مانع مسافرت خارجی فعالان حقوق بشر می‌شوند و آنها را به شعار دادن و تجمع علیه رژیم متهم می‌کنند در حالی که این اقدامات از حقوق هر شهروندی است که بخواهد به نظام سیاسی کشور خود اعتراض داشته باشد.

مرکز حقوق بشر بحرین ادامه داد: در ماه سپتامبر گذشته در موارد متعددی فعالان حقوق بشر از سفر خارجی محروم شده اند و با بهانه ها و تهمت های مختلف از فعالیت حقوق بشری آنها جلوگیری به عمل آمده و برخی از آنها بازداشت شده اند در حالی که هر انسانی حق دارد آزادانه به هرجای دنیا که بخواهد سفر کند.

این مرکز از جامعه بین الملل خواست در برابر این اقدامات امنیتی رژیم بخرین بایستد و مسئولان بحرین را در این زمینه بازخواست کند تا زمینه برای فعالیت مدافعان حقوق بر در بحرین فراهم شود و ابزارهای حقوق بشری سازمان ملل متحد در بحرین فعال شوند و این فعالان حقوق بشر بتوانند آزادانه به خارج بحرین سفر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha