جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر لزوم شناسایی روزنه های نفوذ دشمن، گفت: آمریکا و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی می خواهند با هجمه ها و ناتوهای فرهنگی قدرت تصمیم گیری را از نسل نوجوان و جوان ایرانی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان کردستان، گفت: بصیرت در دل مردم کردستان موج می زند و تاریخ این را ثابت کرده است و بارها دیده ایم که این ملت با بصیرت و هوشیاری خود راههای نفوذ دشمنان نظام را بسته اند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم کردستان در همه برهه های تاریخی و ملی همواره پشتیبان نظام بوده و هستند، افزود: امروز همه در کشوری زندگی می کنیم که قوانین اسلام و دین محمدی در آن ساری و جاری است و این همه از نعمات خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه فرد مسلمان هرگز در مقابل حرف زور سر تسلیم فرود نمی آورد، بیان داشت: امروز دنیای کفر همه در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند، ولی به حمد خداوند متعال تاکنون هیچ گزندی به این نظام نرسیده است و تا زمانی که خدا با ماست ترفندهای دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شود.

وی با بیان این که امروز دشمنان بشریت یک هدف مشترک دارند و آن تقسیم دنیا به دوقطب شرق و غرب است، ولی خوشبختانه تاکنون نتوانسته اند در رسیدن به این نیت پلید خود موفق باشند، اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی دشمنان برای از بین بردن سرمایه کشورهای آزاده جهان، شبیخون فرهنگی است. دشمنان می خواهند با هجمه ها و ناتوهای فرهنگی قدرت تصمیم گیری را از نسل نوجوان و جوان کشورهای مخالف خود بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های دشمنان، از بین بردن ستون خانواده ها و سست کردن بنیان خانواده است، لذا همه به ویژه مسئولان فرهنگی باید در این مقوله هوشیار باشند و روزنه های نفوذ دشمن را به خوبی بشناسند.

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: آمریکا و ایادیش بیش از 8 سال جنگ نظامی علیه ملت ایران به راه انداختند، ولی به نتیجه ای جز شکست نرسیدند، لذا امروز با حربه تحریم به دنبال فشار اقتصادی بر ملت انقلابی ایران اسلامی هستند، با این وجود ملت سرافراز ایران در مقابل این تحریم ها تاکنون به بهترین نحو ممکن مقاومت کرده و خواهند کرد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از جنبه های دشمنی آمریکایی ها و دیگر ایادیش علیه جمهوری اسلامی و دیگر ملل اسلامی تقویت شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی و سایت های غیراخلاقی و غیراسلامی است و دیدیم که همین سایت ها با تحریک مردم و دروغگویی های مذبوحانه به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور بودند که خوشبختانه بصیرت مردم، جواب دندان شکنی به آنها داد.

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان گفت: یکی دیگر از اهداف آمریکا، منزوی کردن ایران در منطقه و جهان است، ولی به حمد خداوند متعال این نقشه آمریکایی ها نتیجه عکس داده است و ایران امروز در دنیا به عنوان نظامی قدرتمند و تاثیرگذار شناخته می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha