جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: تا زمانی که طلاب و روحانیون با نسل جوان ارتباط دارند و به عنوان راهبری مطمئن برای جوانان باشند، باید اطمینان داشت که این انقلاب بیمه خواهد بود.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان؛ اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر تمامی امور مملکتی و حتی بین المللی تسلط کامل و جامع دارند و به خوبی اوضاع روز دنیا را رصد می کنند.

امام جمعه موقت سنندج افزود: امروز اهرم فشار دشنمان دیگر جنگ نظامی نیست، بلکه اهرم فشار بر کشورهایی همانند ایران تحریم اقتصادی است.

این عالم کردستانی با تاکید بر اینکه فشار اقتصادی دشمنان تاکنون نتوانسته خللی در اراده ملت ایران ایجاد کند، گفت: نزدیک به 4 دهه است که دشمنان به ویژه آمریکا انواع و اقسام دشمنی ها را علیه ملت ایران روا داشته اند، ولی از این همه دشمنی چه چیزی به دست آورده اند؟!.

ماموستا خدایی عنوان کرد: تا زمانی که بصیرت و دشمن شناسی در ملت ایران وجود داشته باشد، دشمن باید بفهمد که هیچ راه نفوذی در این کشور ندارد، لذا همه به ویژه جوانان و نوجوانان باید بدانند که دسیسه های دشمن بسیار پیچیده تر از آن است که برخی فکرش را می کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش روشنگری طلاب و روحانیون در بحث تهاجم فرهنگی، گفت: تا زمانی که طلاب و روحانیون با نسل جوان ارتباط دارند و به عنوان راهبری مطمئن برای جوانان باشند، باید اطمینان داشت که این انقلاب بیمه خواهد بود، لذا روحانی و طلبه متعهد و مجرب نیاز امروز جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha