جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان از دادن وعده های پوچ به شدت خودداری کنند، گفت: انتقاد به طور حتم حق مردم است، اما کسانی که آشوب می کنند، عوامل استکبارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در نشستی بصیرتی که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی برگزار شد با اشاره به تلاش شبانه روزی شبکه های ماهواره ای معاند در اغشاشات اخیر، گفت: این شبکه ها در آن چند روز همه برنامه های عادی خود را قطع کردند و تنها به تحریک مردم و بزرگ نمایی اعتراض ها می پرداختند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه قدرت های استکباری جهان به صورت علنی از اغشاشات در کشورمان حمایت کردند، افزود: امام راحل به ما آموختند که هر کای، هر شخصی، هر حرکتی، که دشمن از آن تعریف کند، باطل است. 

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که دشمنان و معاندان انقلاب دائماً در آن آتش ایجاد شده دمیدند تا شعله ور شود، تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت مردم همچون آبی آتش فتنه معاندان را خاموش کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان باید هوشیار باشند تا گرفتار فتنه دشمنان داخلی و خارجی نشوند، تصریح کرد: وظیفه دولتمردان است که به دغدغه ها و مطالبات به حق مردم پاسخ منطقی و شفاف دهند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران به حمایت های دروغین رئیس جمهور آمریکا از اغتشاش و ناامنی در کشورمان اشاره کرد و افزود: ترامپ کسی است که در برجام ملت ایران را تروریست نامید و تحریم‌های زیادی علیه ایران را تشدید و تمدید کرد و اکنون از اغتشاشات اخیر ایران حمایت می‌کند.

حجت الاسلام لائینی در ادامه با بیان این که اعتراض با اغتشاش متفاوت است، افزود: اعتراض و نقد دلسوزانه باید در چارچوب قانون باشد و مسئولان نیز باید به این اعتراض‌ها گوش دهند و آن‌ها را برطرف کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که خواسته ها و مطالبات مردم در حوزه اقتصادی به حق است و مسئولان وظیفه دارند در جهت رفع این دغدغه ها تلاش کنند، بیان داشت: متأسفانه برخی سیاست های نادرست اقتصادی موجب بروز نارضایتی های عمومی شده است.

وی با بیان این که مسئولانی که امکانات و منابع کشور در اختیار آنها است نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم و رسیدگی مشکلات آنها داشته باشند، خاطرنشان کرد: امروز مردم فهیم کشورمان در مسائل اقتصادی با مشکلات بسیاری مواجه هستند و مسئولان باید به سرعت برای رفع این دغدغه ها تدبیر کنند.

مسئول مدرسه علمیه نکا با بیان این که مردم ما مردم بصیر و فهیم هستند و هیچ گاه فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد، گفت: بصیر بودن ملت ایران مجال توطئه افکنی به دشمنان علیه انقلاب را نخواهد داد.

امام جمعه نکا، حضور دشمن شکن و تعیین کننده مردم در راهپیمایی های دفع فتنه را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: مردم در آن حضور حماسی خود در شهرهای مختلف به دنیا ثابت کردند که همچنان پای آرمان های انقلاب خواهند ماند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ملت ایران در هفته اخیر 22 بهمن زودتر برگزار کردند، بیان داشت: این مردم به طور حتم با حضور در برنامه ها و راهپیمایی گسترده سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر به دشمنان خود سیلی محکمی خواهند زد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان وظیفه دارند به حقوق مردم احترام بگذارند و از دادن وعده های پوچ به شدت خودداری کنند، بیان داشت: انتقاد به طور حتم حق مردم است، اما کسانی که آشوب می کنند عوامل استکبار هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha