جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت و تقدیر از بیانات امام گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی»، اعلام می‌دارد: دولت و مسئولین باید به وظیفه مهم و ذاتی خود یعنی خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی بپردازند و تلاش کنند تا مشکل بیکاری و اشتغال‌، گرانی و رکود حل شود‌.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به امضای آیت الله یزدی رئیس شورای این نهاد عالی حوزوی رسیده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات رسا و متقن رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» در دیدار با مردم شریف، انقلابی و شجاع استان قم در 19 دی 1396 بار دیگر آگاهی و اقتدار رهبر بزرگوار و جایگاه رفیع ولایت را نمایان ساخت.

تشریح دسیسه‌های دشمن‌، تقویت باور مذهبی‌، تزریق روح امید در مردم و دعوت مدیران و کارگزاران نظام اسلامی به عرصه خدمت و جهاد، فصل الخطاب دیگری برای مسئولین و دولتمردان شد تا قدردان اسلامیت و جمهوریت این نظام الهی باشند و لحظه‌ای از تلاش و کوشش برای رفع مشکلات مردم غفلت نکنند.

ملت مؤمن و انقلابی ایران با حضور پر‌شور و آگاهانه خود در حمایت از ارزشهای اسلامی و وحدت ملی‌، جولان چند روزه جمعی از مزدوران و اغتشاشگران را پایان داده و علی‌رغم مطالبات به حق معیشتی و اقتصادی، فریاد عزت و عظمت اسلامی سر دادند. این مردم سلحشور در سراسر کشور و در راهپیمایی‌های مختلف، چون همیشه بیداری و هوشیاری خود را در مواجهه با فتنه‌گری‌ها به رخ جهانیان کشیدند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت و تقدیر از بیانات امام گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای«مدظله العالی» همچون ملت‌، با آرمانهای نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه تجدید پیمان می‌کند و اعلام می‌دارد: دولت و مسئولین باید به وظیفه مهم و ذاتی خود یعنی خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی بپردازند و تلاش کنند تا مشکل بیکاری و اشتغال‌، گرانی و رکود حل شود‌.

بی‌شک توجه به اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد اقتصادی، نقشی مهم در تحقق اهداف اقتصادی دولت خواهد داشت. همچنین بازنگری در سیاست‌های اقتصادی و اصلاح نظام بانکی بار سنگینی را از دوش مردم برخواهد داشت و جلوی فتنه و فشار اقتصادی دشمن را خواهد گرفت.

امروز دشمن از هر فرصت و روزنه‌ای قصد ورود و فتنه‌انگیزی دارد. آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که با مدیریت مالی و رسانه‌ای مثلث آمریکا، اسرائیل و سعودی طرح‌ریزی شده بود، نشان از در کمین بودن دشمن دارد. اعمال برخی تحریم‌های ظالمانه جدید توسط رئیس جمهور نابخرد آمریکا گرچه فشارهای سیاسی و اقتصادی سنگینی را به ملت مظلوم ایران تحمیل خواهد کرد اما توجه به ظرفیت‌های عظیم این ملت، این پروژه خصمانه را ناکام خواهد گذاشت. مسئولان محترم نیز باید پاسخ‌ یاوه‌گویی‌های سران مستکبر کشورهای مداخله‌جو را صریح و قاطع بدهند و هجمه‌های بدخواهان نظام اسلامی را با مدیریت انقلابی عقیم کنند.

امید است ایران و نظام اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) تا روز موعود محفوظ و با درایت و تدبیر رهبر بزگوارمان همواره بر اقتدار و پویایی آن افزوده شود.ان شاء الله

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha