جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدی مدیر حوزه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس با تاکید بر ضرورت توجه طلاب به مباحثه و حضور اثرگذار در فضای مجازی، ادامه داد: فضای مجازی در جامعه امروز در بین جوانان در حال گسترش است و طلاب باید توانایی تبلیغ در این عرصه را افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، مدیر حوزه های علمیه فارس در بازدید از مدرسه علمیه امام مهدی(عج) سروستان، در جمع اساتید و طلاب این مدرسه، گفت: متاسفانه در زندگی بشری جهل و رفتار جاهلانه جای خود را آرام آرام به علم و برخوردهای عالمانه می دهد. به فرموده رسول رحمت (ص) «هیچ فقری شدیدتر از نادانی نیست» چون جهل سبب هر معصیت و مصیبت است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با اشاره به ویژگی های طلاب موفق، افزود: طلاب علوم دینی باید تلاش مضاعفی در ابعاد مختلف علوم حوزوی داشته باشند، چرا که علم هرآنچه را که لازمه زندگی کردن است را فراهم می آورد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه طلاب به مباحثه و حضور اثرگذار در فضای مجازی، ادامه داد: فضای مجازی در جامعه امروز در بین جوانان در حال گسترش است و طلاب باید توانایی تبلیغ در این عرصه را افزایش دهند .

حجت الاسلام والمسلمین عابدی در پایان با بیان این که خلیفة اللهی حاصل نمی شود مگر با کسب علم توأم با تهذیب، طلاب را به مطالعه زندگی علما و بزرگان توصیه کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha