جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست همبستگی با قدس در کسروان لبنان

حوزه/ نشست همبستگی با قدس به عنوان پایتخت فلسطین، توسط حزب الله لبنان در مجتمع امام علی(ع) در منطقه معیصره کسروانیه و با حضور جمع زیادی از فعالان سیاسی و اجتماعی، نمایندگان احزاب و جریان های ملی در جبیل و کسروان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشست همبستگی با قدس به عنوان پایتخت فلسطین، توسط حزب الله لبنان در مجتمع امام علی(ع) در منطقه معیصره کسروانیه و با حضور جمع زیادی از فعالان سیاسی و اجتماعی نمایندگان احزاب و جریان های ملی در جبیل و کسروان برگزار شد.

در این مراسم شیخ حسن زعیتر مسئول حزب الله در منطقه جبل و شمال تاکید کرد: امروز دیگر فرصتی برای ضعف و شکست وجود ندارد و تصمیم ترامپ رئیس جمهور آمریکا آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی است و ما به آزادی قدس بسیار نزدیک شده ایم.

وی افزود: در این راه تنها گزینه پیش روی ما مقاومت و تفنگ است و مقاومت لبنان نیز در کنار ملت فلسطین با تهدید صهیونیست ها مقابله خواهد کرد و در این راه همه باید با هم متحد بوده و تن به آشتی مورد نظر صهیونیست ها و برخی نظام های عربی منطقه ندهیم.

علی خیرالدین مسئول جنبش امل در جبیل و کسروان نیز در این مراسم گفت: دشمنان در ناامید ساختن مردم فلسطین شکست خورده اند و موضع گیری نبیه بری رئیس پارلمان لبنان نیز نشان داد که قدس برای ما ارزش زیادی دارد، اما باید پرسید نظام های عربی چرا در برای قدس و فلسطین ساکت نشسته اند.

در این مراسم عاطف بزی عضو مجلس اعلای حزب ملی سوریه با تاکید بر اهمیت دست یابی مردم فلسطین به وحدت ملی و حمایت کشورهای اسلامی از مقاومت لبنان و سوریه و فلسطین گفت: فلسطین اکنون راهنمای ما به سوی عزت و کرامت است.

بسام الهاشم مسئول روابط با احزاب ملی لبنان در جریان آزاد ملی نیز گفت: امروز مجالی برای بی طرفی در مسئله فلسطین وجود ندارد و گزینه مقاومت تنها راه مقابله با دشمن صهیونیستی است و از این رو هیچ امکانی برای آشتی و صلح با رژیم اشغالگر باقی نمانده است، زیرا این رژیم تهدیدی برای تمام ملت های عربی و اسلامی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha