پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدحسن کاوری

حوزه/ حجت الاسلام کاوری گفت: جایگاه طلاب و کسانی که مشغول تحصیل علوم دینی و اسلامی هستند نسبت به دیگران بسیار بالاست، لذا طلاب باید قدر این فرصت خدادادی را بدانند.

حجت الاسلام محمدحسن کاوری صبح امروز در جمع روحانیون و طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اظهار داشت: کسانی که امروز در کسوت طلبه و روحانی حضور دارند باید به خود ببالند، زیرا وظیفه مهم ارشاد و پیاده کردن علوم دینی و شرعی بر عهده آنان است.

این پژوهشگر دینی بیان داشت: طلابی که در حوزه تبلیغ فعالیت دارند باید کارشان را با انگیزه انجام داده و اجازه ندهند که برخی از مسائل پیش پا افتاده، آنان را از طی طریق باز دارد.

حجت الاسلام کاوری ادامه داد: انگیزه برای روحانیون و طلاب در طول درس خواندن و بعد از آن بسیار مهم است؛ چراکه طلبه ای در کار خود همیشه موفق و سربلند است که برای انجام امور محوله از انگیزه بسیار بالایی برخوردار باشد.

این استاد حوزه اظهار داشت: جایگاه طلاب و کسانی که مشغول تحصیل علوم دینی و اسلامی هستند نسبت به دیگران بسیار بالاست، لذا طلاب باید قدر این فرصت خدادادی را بدانند.

این استاد اخلاق با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون در قبال جامعه وظیفه بسیار سنگینی بر عهده دارند، گفت: کسانی که در وادی معنویت قدم می گذارند باید بدانند که این مسیر بسیار مشکل است، ولی با وجود مشکلاتش شیرین نیز هم می باشد و خداوند متعال اجر معنوی بزرگی برای آنها در نظر گرفته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha