جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس

حوزه/ الزهار گفت: هدف از نشست آتی سازمان آزادسازی فلسطین، زمینه سازی برای گفتگوی محمود عباس با آمریکا است تا بتواند در این گفتگو خود را نماینده ملت فلسطین معرفی کند و بتواند هرچه را بخواهد به آنها بفروشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی مطبوعاتی گفت: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان از حماس برای شرکت در نشست مرکزی سازمان آزادسازی فلسطین شرکت کند تا شاهد فروخته شدن فلسطین در مرحله آینده باشد.

وی افزود: حماس و جهاد اسلامی در این نشست شرکت نمی‌کنند، چون آن را خطرناک و همچون یک دام می‌بینند که هدف از آن زمینه سازی برای گفتگوی محمود عباس با آمریکا است تا بتواند در این گفتگو خود را نماینده ملت فلسطین معرفی کند و بتواند هرچه را بخواهد به آنها بفروشد و مصیبتی اتفاق بیفتد ما نتوانیم از آن جلوگیری کنیم.

الزهار از محمود عباس و جنبش فتح خواست پایان یافتن پیمان اسلو را اعلام کنند تا در برابر آن تعهدی نداشته باشند و پس از آن هم ملت فلسطین را به حال خود بگذارند تا برنامه خود را برای آزادسازی فلسطین انتخاب کنند و در این زمینه لازم است حالت امنیتی کرانه باختری برداشته شود تا امکان دفاع از مردم و دفع اشغالگران برداشته شود.

عضو ارشد حماس گفت: طرح آشتی با صهیونیست ها که عباس به آن تن داده بود شکست خورد و سخنان محمود عباس برای توجیه این شکست و امتیازهایی است که سازمان آزادسازی فلسطین به صهیونیست ها داد و این سخنان اکنون بی معنی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha