شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست ماهانه روحانیون طرح هجرت و مستقر

حوزه/ نشست ماهانه روحانیون طرح هجرت و مستقر شهرستان بیجار با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست ماهانه روحانیون طرح هجرت و مستقر در شهرستان بیجار، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام علی مرادی، امام جمعه بیجار، حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار و ائمه جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این نشست که به صورت ماهانه برگزار می شود حاضرین به بیان موضوعات، مسایل و مشکلات در حوزه تبلیغ اشاره داشته و راهکارهای موجود را مورد بررسی قرار دادند.

حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی در این جلسه با اشاره به برخی از مسائل روز کشور، اظهار داشت: باید طلاب و روحانیون با توجه به وضعیت موجود بتوانند نقش پررنگ تری در روشنگری داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: همچنین باید فعالیت های طلاب و روحانیون طرح هجرت و مستقر بیشتر از پیش شود.

در ادامه این جلسه، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار نیز با تایید سخنان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در بحث تبلیغات برخی مشکلات وجود دارد که باید با همدلی و برگزاری چنین جلساتی آنها را مرتفع نماییم.

حجت الاسلام حکیمی فر عنوان کرد: در امر تبلیغ باید و نبایدهای بسیاری وجود دارد و این امر تنها با تعامل، گفتگو و تبادل نظر قابل ارتقاء می باشد.

براساس این گزارش، هر یک از حاضرین در این نشست ماهیانه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha