پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن کاوری

حوزه/ حجت الاسلام کاوری گفت: با وجود هجمه های فرهنگی و دینی علیه اسلام و به ویژه جمهوری اسلامی ایران، به مبلغان دینی در خارج از کشور نیاز مبرم داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمدحسن کاوری شامگاه امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه حضرت امام صادق (ع) شهرستان بیجار اظهار داشت: اولین و مهمترین عامل برای بالندگی یک طلبه، انگیزه است.

این استاد حوزه عنوان کرد: باید در امور فرهنگی، متصدیان امر از انگیزه کافی برخوردار باشند تا بتوانند کارها را به خوبی پیش ببرند.

حجت الاسلام کاوری افزود: باید در نمایندگی های ولی فقیه در دانشگاه ها، سپاه، حوزه های علمیه و ... انگیزه به اندازه کافی وجود داشته باشد و یا آن را بسازیم تا مسیر حرکت انقلاب اسلامی به سمت جلو سریعتر گردد.

این استاد اخلاق در ادامه به موضوع و اهمیت تبلیغ در کار طلاب و روحانیون اشاره کرد و گفت: مقوله تبلیغ، شاه کلید بسیاری از مسائل است؛ اگر مبلغ به کار آشنا باشد می تواند جاذبه بسیاری داشته باشد و بالعکس هم می تواند روی دهد.

این استاد حوزه عنوان کرد: در حال حاضر با وجود هجمه های فرهنگی و دینی علیه اسلام و به ویژه جمهوری اسلامی ایران، به مبلغان دینی در خارج از کشور نیاز مبرم داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha