پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کالبد شکافی فلسطینی معلول، دروغ گویی صهیونیست ها را افشاء کرد

حوزه/ نظامیان صهیونیستی مدعی شده بودند که گلوله ای که منجر به شهادت جوان ۲۹ ساله فلسطینی معلول شده از سوی آن ها شلیک نشده است درحالی که کالبدشکافی دروغ آن ها را برملا ساخت .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از sbs، یک کمیسیون مرتبط با حماس در نوار غزه روز گذشته اعلام کرد، کالبدشکافی تظاهرکننده فلسطینی معلول که در ماه دسامبر به شهادت رسیده بود نشان می دهد که صهیونیست ها درباره حادثه دروغ می گویند و در حقیقت گلوله نظامیان اسرائیلی منجر به شهادت وی شده است.

ابراهیم ابو ثریا در 15 دسامبر هنگامی که در یک راهپیمایی علیه تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسیمت شناختن بیت المقدس «اورشلیم» به عنوان پایتخت اسرائیل، در مرز نوار غزه شرکت کرده بود به ضرب گلوله مستقیم نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید. خانواده وی گفته بودند که او پاهایش را ده سال پیش و در پی بمباران های هوایی اسرائیل از دست داده بود.

نظامیان صهیونیستی مدعی شده بودند که گلوله ای که منجر به شهادت این جوان 29 ساله فلسطینی و معلول شده از سوی آن ها شلیک نشده است.

یک مقام قضایی در نوار غزه اعلام کرده بود که پیکر ابوثریا مورد کالبدشکافی قرار خواهد گرفت. عماد الباز از یک سازمان فلسطینی که وظیفه مستندسازی جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین را به عهده دارد در کنفرانسی خبری گفت که چندین آزمایش از جمله اسکن اشعه ایکس بر روی پیکر این فلسطینی انجام گرفته است.

براساس گزارش کالبدشکافی گلوله از فاصله 30 متری شلیک شده و از بالای چشم چپ عبور کرده و با ورود به سر باعث مرگ شده است.

البازی گفت: آزمایش ها نشان داد که گلوله از 30 متری یعنی فاصله میان تظاهرکنندگان و نظامیان اسرائیلی شلیک شده است و این به وضوح نشان می دهد که یک تیرانداز صهیونیستی این جنایت را مرتکب شده است.

 حماس اعلام کرده که جزئیات این پرونده را به دیوان کیفری بین المللی گزارش می دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha