پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فراخوان پایان نامه های برتر در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

حوزه/ مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، فراخوان پایان نامه‌های برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف تشویق دانشجویان به پرداختن به موضوع الگوی پیشرفت، هم‌زمان با برگزاری هفتمین کنفرانس الگوی پیشرفت، از رساله‌ها و پايان‌نامه‌هاي برتر مرتبط با الگوي اسلامي ايراني پيشرفت پس از داوري با اهدای جوايز نقدي قدرداني به عمل می‌آورد.

بر این اساس، از آن دسته از دانش آموختگان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد، دکتری و معادل حوزوی واجد شرایط و یا آن دسته از دانشجویان دانشگاهی و طلاب حوزه‌های علمیه که موضوع رساله و پایان‌نامه آنها در زمینه پیشرفت است و مایلند رساله یا پایان‌نامه آنان در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مورد ارزیابی قرار گیرد، تقاضا می‌شود از طريق اين سامانه http://olgou.ir/index.php/fa/payannameh ثبت‌نام و آمادگي خویش را اعلام کنند.

رساله‌ها و پايان‌نامه‌هايي كه در فرآيند داوري اوليه مورد پذيرش قرار گيرند، در نمايشگاهي كه در روز برگزاري کنفرانس الگوی پیشرفت برپا خواهد شد، در معرض ديد شركت‌كنندگان قرار خواهند گرفت. از نویسندگان رساله‌ها و پايان‌نامه‌هايي كه در فرآيند داوري نهايي به عنوان برتر انتخاب شوند در روز برگزاري کنفرانس با اهداي جوايز نقدی قدرداني خواهد شد.

لازم به ذکر است که آخرین مهلت ارسال اطلاعات ‌پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها،۲۹اسفندماه ۱۳۹۶می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha