پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 نخست وزیر سابق پاکستان کاملا از لحاظ فکری و نظریاتی حامی عربستان است

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری گفت: نوازشریف نخست وزیر سابق پاکستان از لحاظ فکری حامی عربستان است و شیعیان پاکستان به همین خاطر در سختی هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: برای فرج آقا امام زمان (ع ) باید هرکدام از ما به طور انفرادی زمینه سازی کنیم و برای سربازی امام (ع) همیشه آماده باشیم.

وی افزود:‌آل سعود به طور واضح در رسانه های جهانی گفته است که ما با ارتش امام مهدی(ع ) مبارزه خواهیم کرد و نخست وزیر سابق پاکستان هم از لحاظ فکری و نظری حامی عربستان است و تشیع به خاطر همین در مشکلات هستند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: دشمن دنبال غیر مستحکم کردن پاکستان است و ما با هرکسی که به دنبال غیر مستحکم کردن پاکستان باشد مبارزه می‌کنیم.

وی افزود: دشمنان اسلام شب و روز برای تفرقه انداختن بین مسلمانان تلاش می کنند،‌اما ما نباید اجازه دهیم که دشمن در هدف پلیدش موفق شود، دشمن می خواهد با ایجاد شبهات مختلف عقاید امت مسلمان را سست کند،‌اما ملتی که در عقایدشان دچار تزلزل شوند ایمانشان هم سست خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha