جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ستاد نماز

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان از همکاری قریب به ۷۵۰ نفر از طلاب و مبلغان با ستاد اقامه نماز این استان در امر ترویج فرهنگ نماز خبر داد .

حجت الاسلام عابدین درویش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به ضریب نفوذ کلام مبلغان و طلاب در بیان جذب آموزه های دینی از جمله نماز افزود: روحانیون و مبلغان با بهره گیری از فن بیان خود می توانند با ارائه شیوه های نوین در تشویق و ترغیب گروههای سنی مختلف جامعه به نماز نقش موثری داشته باشند .

وی با بیان اینکه هم اکنون قریب به 90 درصد کارگاه های آموزشی ستاد اقامه نماز ویژه مخاطبان ،با آموزش مبلغان برای گروهها و اقشار مختلف جامعه هدف برگزار می شود اظهار داشت:برگزاری نشست ها برای خانواده ها ،دانشجویان،دانش آموزان و کارکنان دستگاههای اجرایی استان با حضور مبلغان و روحانیون متخصص در حوزه نماز برگزار می شود که در این کارگاهها شیوه های جذب نماز به مخاطبان با ضریب نفوذ مبلغان بیان خواهد شد .

رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان با اشاره به اینکه آموزش مربیان مهدکودک ها با هدف شیوه های جذاب آموزش نماز به کودکان نیز با عنوان طرح نیک در حال برگزاری است یادآور شد:در این طرح مربیان مهدکودک ها زیر نظر مبلغان و طلاب آموزش های تخصصی نماز در حوزه کودکان را فرا می گیرند .

حجت الاسلام درویش پور در پایان همچنین از حضور مبلغان در بیمارستانها و مراکز درمانی استان با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ نماز در بین مراجعان خبر دا د و حاطر نشان کرد:در این طرح نیز مبلغان علاوه بر اقامه نماز اول وقت پاسخگوی سوالات و احکام شرعی بیماران و همراهان آنها خواهند بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha