جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتمان انقلابی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از اجرای گفتمان های انقلابی ایام الله دهه فجر امسال در مساجد،مدارس و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی در مساجد شهری و روستایی استان با حضور مبلغان و روحانیون برگزار می شود افزود: اجرای گفتمان های دینی،برگزاری مسابقات فرهنگی،برگزاری محافل انس با قرآن و ... با حضور مبلغان و روحانیون در اماکن تبلیغی استان از جمله مهمترین برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر است.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر علاوه بر استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان و روحانیون طرح هجرت ،از ظرفیت تبلیغی مبلغان اعزامی در مناطق مختلف استان لرستان نیز استفاده خواهد شد خاطر نشان کرد:در این ایام مبلغان اندیشه ها و آرمان های امام خمینی (ره) ،نقش انقلاب اسلامی در ایجاد تمدن اسلامی در جهان و استحکام آموزه های دینی اسلامی در پبشبرد اهداف انقلاب اسلامی را برای مخاطبان بویژه نسل جوان تبیین و تشریح خواهند کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به اجرای طرح تبلیغی بینات با حضور مبلغان و طلاب اشاره کرد و گفت:طرح بینات ویژه مدارس علمیه برداران با حضور 30 مبلغ در حال اجرا است .

حجت الاسلام ولی پور با ابیان اینکه طرح بینات ویژه آموزش قرآن،احکام و احادیث  است بیان داشت:در این طرح طلاب پایه 4 به بالا می توانتد با گذراندن 20تا 60 ساعت آموزش برای تبلیغ در مساجد،حسینیه ها و ... به فعالیت تبلیغی بپردازند .

وی در پایان یادآور شد:طرح بینات فرصتی مغتنم برای آموزش و کارورزی طلاب در آستانه تبلیغ است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha