جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرکوب تظاهرات در منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم

حوزه/ مزدوران آل‌خلیفه تظاهرات اهالی منطقه الدراز را که از ساعتی پیش در سالگرد اعدام و به شهادت رسیدن ۳ جوان بحرینی به خیابانها آمده اند بشدت سرکوب نمودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، نیروهای امنیتی آل خلیفه با استفاده از تفنگ ساچمه ای و شلیک مفرط گاز اشک آور تظاهرات اهالی منطقه الدراز را که از ساعتی پیش در سالگرد اعدام و به شهادت رسیدن ۳ جوان بحرینی به خیابانها آمده اند بشدت سرکوب نمودند.

مردم با در دست داشتن تصاویری از حضرت آیت الله عیسی قاسم، ۳ شهید تیرباران شده و یکی از شهدای دهه نود این منطقه، علیه پادشاه بحرین و نظام آل خلیفه شعارهایی سر داده و خواستار قصاص وی شدند. مردم همچنین ادامه بازداشت خانگی غیر قانونی و محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم را محکوم نموده و با این رهبر شیعیان اعلام بیعت مجدد نمودند.

گفتنی است منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم  از خرداد سال گذشته همزمان با اقدام آل خلیفه به محاکمه و سلب تابعیت از وی تحت محاصره شدید امنیتی بوده و از خرداد ماه سال جاری منزل ایشان نیز بطور مشخص به محاصره نیروهای امنیتی در آمده و این عالم برجسته جهان اسلام در بازداشت خانگی غیر قانونی قرار گرفته است.

تا کنون هیچ حکم رسمی از سوی هیچ نهاد قضایی بحرین مبنی بر بازداشت خانگی و محاصره محل سکونت ایشان صادر نشده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha