جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ گردهمایی طلاب و فضلای آذربایجان شرقی در مدرسه علمیه فیضیه

حوزه/ امام جمعه تبریز گفت: راهکار مقابله با توطئه های پیدا و پنهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، پیروی از ولی فقیه و داشتن بصیرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی آل هاشم شامگاه چهارشنبه در جمع طلاب و فضلای آذربایجان شرقی مقیم حوزه علمیه  قم که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با بیان اینکه کاشتن بذر نا امیدی در جامعه ایران هدف مهم دشمن می باشد، اظهارداشت: این که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز به هر طریق ممکن می خواهند جوانان مان را از دست ما بگیرند شکی نیست.

عضو خبرگان رهبری افزود:یکی از ترفندهای آنان ترویج بداخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه است، بطوری که دشمنان ایران اسلامی، یک روز سعی دارند که جوانان ما را دچار انحرافات اخلاقی و ... کنند و از سوی دیگر تلاش می کنند تا جوانان به صورت کلی مردم را نسبت به آینده کشور نا اُمید کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: نا امید کردن مردم ایران و بدبین کردن آنان نسبت به مسئولان نظام جمهوری اسلامی، واقعا یکی از ترفند های همیشگی دشمنان است تا در نتیجه بدبینی مردم نسبت به مسئولان، آنان را نسبت به آینده کشور نا امید کنند در حالی که حقیقتا این کار دشمنان بیشتر با طرفندهای دروغین و یا حداقل با بزرگنمایی بیش از حد و اندازه، برخی از اشکالات موجود اتفاق می افتد.

نماینده سابق ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران، ترویج مدگرایی و پیروی از مدهای پوششی مبتذل در بین جوانان ایرانی را یکی دیگر از طرفندهای دشمنان جمهوری اسلامی برای مقابله با این نظام دانست و گفت: دشمنان به شدت در زمینه ترویج مدگرایی بین مردم و به ویژه جوانان تلاش می کنند و اگر همین امروز به برخی از خیابان های شهرهای بزرگ مراجعه کنید، افرادی را می بینید که از نظر پوشش، خیلی خاص و یا گاها نا متعارف هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: یکی دیگر از راهبردهای دشمنان این است که از طریق ترویح فساد و فحشا در جامعه ایران و به ویژه در بین جوانان این کشور، با نظام جمهوری اسلامی مقابله کنند.

وی در ادامه به معضل اعتیاد در جامعه ایرانی و نقش دشمنان نظام جمهوری اسلامی در این معضل موجود در کشور اشاره کرد و گفت: بحثی که امروز بین کارشناسان اجتماعی و سیاسی و همچنین برخی مسئولان کشور مطرح است این که در خصوص بحث مواد مخدر، مشکل فقط بحث خرید و فروش آن در جامعه ما نیست، بلکه معضل و مشکل مواد مخدر و اعتیاد در جامعه، پشتوانه ای سیاسی دارد و دشمنان جمهوری اسلامی برای از بین بردن نیروهای جوان کشور ایران، در این زمینه به شدت فعالیت می کنند.

رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان این که بیشترین تلاش دشمنان برای ترویج بداخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه ایران است، اظهارداشت: راهبرد دشمنان این است که با ترویج بداخلاقی، بذر نا امیدی و بدبینی نسبت به مسئولین کشور را در بین مردم و به ویژه جوانان ایجاد کند تا در نهایت یک اختلاف آشکاری بین مردم و مسئولان کشور به وجود بیاید.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم  به آشوب های اخیر در کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تمام گروه‌های معاند اسلام و دشمنان نظام اسلامی ایران به شدت تلاش کردند تا مردم روز جمعه اعتراضات گسترده‌ای در بازی فوتبال تراکتور‌سازی و استقلال تهران در تبریز انجام دهند.

امام جمعه تبریز بیان داشت: علاوه بر آن که در روز جمعه همان هفته راهپیمایی عظیمی برای محکوم کردن بی‌نظمی‌ها توسط نمازگزاران جمعه صورت گرفت، بنده نیز بر حسب وظیفه در ورزشگاه حضور یافتم تا در صورت بروز مشکل مستقیماً وارد عمل شوم؛پس از حضور در ورزشگاه، مورد تشویق و احترام تماشاگران قرار گرفتم و هیچ بی‌حرمتی بر نظام صورت نگرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد:مردم آاین استان بیش از ده‌هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، از این رو هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد، کشور جولانگاه ضد‌انقلاب و دشمنان نظام شود.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha