جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاملی فر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: تدابیر هوشمندانه سپاه عاشورا در بسیاری از مقاطع به ویژه حوادث اخیر مانع از بروز فتنه و ‌آشوب در استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل کاملی ‌فر نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: توفیق آشنایی با سردار کریمیان را از سال ۷۸ در ارومیه و در کنار افرادی چون شهیدان کاظمی و شوشتری داشتم و در این سال‌ ها جز تلاش، دلسوزی و فعالیت شبانه روزی برای دفاع از انقلاب و خدمت به نظام اسلامی چیزی ندیدم.

وی با تقدیر از تدابیر هوشمندانه سردار کریمیان افزود: جلوه‌ ای از توانمندی سردار کریمیان در همین حوادث و فتنه اخیر تجلی پیدا کرد که با همان روحیه هماهنگ سازی نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولین، اوضاع را کنترل کرده و مجالی برای فتنه و آشوب آشوبگران فراهم نشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز از طرف تمام پرسنل و فرماندهان سپاه عاشورا از زحمات ایشان قدردانی می ‌کنم علیرغم اینکه در همه مجموعه ‌ها اختلاف سلیقه وجود دارد، این اختلاف سلیقه‌ ها تبدیل به معضل نشده و با روحیه بزرگواری سردار کریمیان در نهایت اخوت، برادری و صمیمیت کارها انجام گرفت.

حجت الاسلام کاملی فر با تبریک به فرمانده جدید سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: سردار عابدین خرم نیز یکی از برادران بزرگوار و باکفایت هستند و قطعا حضور وی مایه خیرات و برکات در این استان خواهد بود.

گفتنی است، در این مراسم سردار غلام عسگر کریمیان تودیع و سردار خرم فرمانده سابق سپاه شهدا استان آذربایجان غربی با حکم سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، به‌ عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی معارفه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha