پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق، از ملت عراق، علمای دین و رهبران سیاسی خواست از هم اکنون برنامه ریزی کنند تا انتخابات پیش رو فرصتی طلایی برای تحولی بزرگ و تمدنی برای همگی باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق، از ملت عراق، علمای دین و رهبران سیاسی خواست از هم اکنون برنامه ریزی کنند تا انتخابات پیش رو فرصتی طلایی برای تحولی بزرگ و تمدنی برای همگی باشد.

ایشان افزود: ما متأسفانه همچنان در گروه کشور های در حال توسعه هستیم و خواهیم بود و همچنان مشکلات اقتصادی و اجتماعی بر دوشمان سنگینی می کند، اما باید توجه داشت بدون تشکیل یک نهضت تمدن گرا که در آن تمامی اقشار مردم مشارکت داشته باشند، راه حل های جانبی، سود زیادی برای ما در بر نخواهد داشت.

آیت الله مدرسی در بیانیه ی هفتگی خود تصریح کرد: من از علمای این کشور، رهبران و رؤسای احزاب می خواهم که توانایی خود در جهت جمع کردن مردم ساده پیرامون خود صرف کنند تا کشور را به سمت آینده ای درخشان سوق دهند.

این عالم عراقی بر ترسیم نقش راه برای رهایی از وضعیت موجود تاکید کرد و گفت: ناامیدی از ویژگی سربازان ابلیس است و غرق شدن در آرزو های دور و دراز، عادت و ویژگی تنبل هاست و ما باید یک نقشه راه مشخصی ترسیم کنیم و آن را به ملت ارائه دهیم تا هر یک از آنان بدانند چگونه در تحول، پیشرفت و حل مشکلات کشور و دیگران مشارکت کنند.

آیت الله مدرسی هشدار داد: نبود همچنین نقش راهی، سبب خواهد شد عراق در حلقه های خالی بچرخد و در گرداب بحران های جدید گرفتار شود.

ایشان از پیشرفت در پرونده ارتباط با اقلیم کردستان استقبال کرد و گفت: ما امیدواریم که در حل تمامی مسائل و چالش های موجود در این پرونده، شتاب شود تا همگی آماده ورود به مرحله توسعه همه جانبه شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha