پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله بشیر النجفی از مراجع نجف

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی با مادران شهدای شهر یوسفیه عراق تاکید کردند: این شهر شهدای بسیار را در طول جنگ علیه داعش تقدیم کرده است و تحقق پیروزی با جانفشانی ها و ثبات شما در ایمان و اعتقاد بود و این یک پیروزی الهی در دفاع از مقدسات و اسلام ناب محمدی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی با مادران شهدای شهر یوسفیه عراق تاکید کردند: این شهر شهدای بسیار را در طول جنگ علیه داعش تقدیم کرده است و تحقق پیروزی با جانفشانی ها و ثبات شما در ایمان و اعتقاد بود و این یک پیروزی الهی در دفاع از مقدسات و اسلام محمدی اصیل است.

معظم له اشاره کردند: خداوند در روز قیامت به خاطر ایثار مادران شهدا، آن ها را به حضرت زهرا (سلام الله علیها) معرفی می کند.

ایشان ادامه دادند: اسلام و تشیع مایه شرافت و بزرگی مؤمنین است و باید به خاطر نعمت هدایت شکرگزار باشیم و برای ثبات بر این عقیده دعا کنیم تا این شرافت شیعه بودن وسیله ای برای کسب رضایت خداوند متعال و نزدیکی به او رسیدن به سعادت دنیا و آخرت شود.

آیت الله نجفی تاکید کردند: فرزندان خود را بر اساس سیره و شیوه اهل بیت (علیهم السلام) تربیت کنید تا با تمامی افکار منحرفی که تلاش می کنند اندیشه سالم جوانان مؤمن را تغییر دهند، مقابله کنند.

ایشان افزودند: زنان باید اخلاق حضرت زهرا (سلام الله علیها) را معیار اخلاق و رفتار روزانه خود قرار دهند تا راه آن بزرگوار را ادامه داده و به شیوه آنان پایبند باشند.

وزیر خارجه عراق با آیت الله بشیر نجفی دیدار کرد

ابراهیم جعفری وزیر امور خارجه عراق به همراه هیئت همراه با آیت الله بشیر نجفی دیدار کرد.

آیت الله نجفی بر اهمیت محافظت از دستاورد ها و پیروزی حاصل شده تاکید کردند و خواستار تلاش برای نابودی کامل داعش و حمایت های خارجی به آن، شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha