سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ با نزدیک شدن ماه فوریه و سالگرد آغاز انقلاب مردم بحرین در سال ۲۰۱۱ جوانان بحرین شب گذشته در عملیاتی میدانی و مشترک، خیابانهای اصلی مناطق مختلف را با آتش زدن لاستیک خودرو مسدود کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، با نزدیک شدن ماه فوریه و سالگرد آغاز انقلاب مردم بحرین در سال 2011 جوانان بحرین شب گذشته در عملیاتی میدانی و مشترک، خیابانهای اصلی مناطق مختلف را با آتش زدن لاستیک خودرو مسدود کردند.

این عملیات با هدف گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد انقلاب بحرین و آمادگی برای فعالیت های مردمی و انقلابی در سالروز انقلاب مردم بحرین در 14 فوریه انجام شد و مردم انقلابی و معترض به سیاست های آل خلیفه در این عملیات همبستگی خود را با رهبران انقلاب خود اعلام کردند و انتقام جویی آل خلیفه از رهبران انقلابی خود در زندان های بحرین را محکوم کردند.

این عملیات مردم در مناطق مختلف بحرین از جمله الدراز، ابوصیبع، شاخوره، کرباباد، جدحفص، البلاد القدیم، الدیه، معامیر، بوری، دمستان، شهرکان، کرزکان، عراد و مناطق دیگر انجام شد.

در همین راستان مردم مناطق مختلفی همچون معامیر، البلاد القدیم و کرباباد برای اعلام همبستگی با رهبران زندانی خود و با شعار رهبران ما در خطرند به خیابان ها آمده و تظاهراتی مسالمت آمیز برپا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha