سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مجید فاطمی ارفع، مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: هدف امام خمینی(ره) فقط سرنگونی نظام طاغوتی پهلوی نبود؛ بلکه دعوای ما را با آمریکا و اصل فتنه می دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع در نشستی که با هدف بررسی حوادث اخیر کشور در مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) برگزار شد، با اشاره به حوادثی چون کوی دانشگاه و کودتاهای مختلف، ابراز کرد: دشمنان اسلام از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و خنثی کردن تأثیرات آن استفاده کرده و میلیاردها دلار در این راه خرج می کنند.
وی مدل نگاه به اتفاقات و تحلیل آن ها را مهم دانست و گفت: فتنه 88 نظام را به سمت سرنگونی می برد؛ اما بسیاری با این تفکر که در صورت تغییر نظام، سکوت می تواند جانشان را حفظ کند، دم بر نیاوردند و علیه فتنه اقدامی نکردند.
مدیر مدرسه علمیه رشید هجری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به همراه برخی از خواص آگاه و بصیر و به پشتیبانی مردم، فتنه 88 و نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را بی نتیجه گذاشتند.
حجت الاسلام فاطمی ارفع افزود: سازمان منافقین، سلطنت طلب ها و دشمنان انقلاب بارها در خیابان های تهران و مشهد و سایر نقاط کشور فتنه گری کرده و جنگ مسلحانه به راه انداخته اند، اما این اتفاق ها به خودی خود نمی تواند انقلاب ما را از پای در بیاورد و بی بصیرتی و تحلیل نادرست است که آسیب های جدی به نظام و انقلاب وارد می کند.
وی اظهار کرد: در فتنه  88 برخی دچار تحلیل غلط شدند و امروز هم عده ای اصرار دارند که همان را ارائه دهند که به طور مثال مردم مشهد در چند هفته پیش در مورد عملکرد دولت و مسئولین اجرایی اعتراض داشتند اما عده ای شعارها را بر ضد نظام تغییر دادند.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: برخی از افراد در رسانه ملی ادعا می کنند که جریان اخیر فتنه نبود؛ ولی همان طور که برخی در مورد فتنه 88 چنین سخنی گفته اند، تحلیلی غلط است.
حجت الاسلام فاطمی ارفع خاطرنشان کرد: هدف امام خمینی (ره) فقط سرنگونی نظام طاغوتی پهلوی نبود؛ بلکه ایشان با استکبار جهانی و آمریکا مشکل داشت و دعوای ما را با آمریکا و اصل فتنه می دانست.
وی در پایان تصریح کرد: اگر امام خمینی (ره) این انقلاب مبارک را آغاز نمی کرد و با شاه و آمریکا درگیر نمی شد، امروز حوزه های علمیه و محراب و مسجدی باقی نمی ماند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha