پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسفراین

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: طلاب باید با علوم روز آشنایی پیدا کرده و در علوم و معارف الهی پیشگام نسل جدید باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مجید بداریه صبح امروز در دیدار با مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) اسفراین اظهار داشت: طلاب باید با علوم روز آشنایی پیدا کرده و در علوم و معارف الهی پیشگام نسل جدید باشند.

* ضرورت قرآن آموزی و تفسیر کلام الهی در حوزه‌های علمیه

وی همچنین در این دیدار بر آشنایی بیشتر طلاب با مفاهیم قرآنی تأکید کرد و افزود: کتاب قرآن تنها و بهترین راه گشایی بشری بوده و اکنون نیز جامعه بشری از این امر جدا نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین تصریح کرد: قرآن آموزی و تفسیر کلام الهی باید در حوزه‌های علمیه بیش از بیش مورد توجه و جدی گرفته شود و طلاب و روحانیون همگام با اجتماع علمی و تفسیر کلام الهی پیش بروند.

وی بر ضرورت ترویج صحیح قرآن در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر با قرآن باشیم به همه‌چیز دست خواهیم یافت.

حجت‌الاسلام بداریه، تدبر در قرآن را امری واجب دانست و اظهار داشت: تدبر در قرآن به فهم صحیح از مفاهیم کلام الهی کمک خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از نیازهای بشر آشنایی با شیوه و سبک زندگی اسلامی است، گفت: این بر طلاب و روحانیون واجب است تا در این زمینه با وجود تفاسیر مختلف کلام الهی در ایراد سخنرانی‌ها به مسئله سبک زندگی اسلامی بپردازند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان اسفراین نیز در این نشست از برگزاری کلاس‌های متفاوت علوم قرآنی در آینده نزدیک در این مدرسه علمیه خبر داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha