جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضایی بیرجند دیدار با حجت الاسلام عبادی

حوزه/ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، آغاز به کار مجمع قاریان استان خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی صبح امروز در دیدار اعضای کمیته مساجد خراسان جنوبی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: در سازمان تبلیغات اسلامی برنامه های مختلفی برای ایام الله دهه فجر پیش بینی شده است و ما تلاش داریم به سمت محتوانگری پیش برویم.

وی افزود: در همین زمینه 12 کارگاه سبک زندگی قرآنی با حضور اساتید مجربی که از تهران دعوت می شوند، برگزار می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در 13 رشته مختلف قرآنی گفت: کار جدیدی است که در حوزه قرآنی اتفاق می افتد و امیدواریم بتوانیم جنبش قرآنی را در استان خراسان جنوبی بیشتر کنیم.

حجت الاسلام رضایی افزود: یکی از برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، آغاز به کار مجمع قاریان استان خراسان جنوبی است.

وی راه اندازی انجمن خیرین قرآنی، در برخی شهرستانهای استان را از دیگر برنامه های این سازمان در ایام دهه فجر عنوان کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: استفاده از ظرفیت روحانیت دستگاههای مختلف در شبهای دهه فاطمیه از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ایام دهه فاطمیه می باشد.

حجت الاسلام رضایی افزود: تلاش شده در روستاهایی که روحانی مستقر وجود دارد از ظرفیت آنها برای روستاهای همجوار استفاده شود و گفتمان های دینی در مدارس را برگزار کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد : تلاش میشود ستاد ساماندهی شعون فرهنگی در مصوبات فرهنگی را به صورت استانی برگزار کنیم و در دهه فجر کنگره شعر اهل بیت برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha