جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 مرحوم آیت الله حائری شیرازی

حوزه/ عضو هیئت مدیره موسسه پاتوق کتاب از استقبال قابل توجه مخاطبان کتاب از آثار مرحوم آیت الله حایری شیرازی خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسین اسلامی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به همت نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها پیش از رحلت مرحوم آیت الله حایری شیرازی با ایشان صحبت شد که فایل های صوتی سخنان ایشان تبدیل به کتاب شود که تاکنون در این راستا پنج کتاب منتشر شده است.

وی افزود: البته فایل های صوتی بسیاری از ایشان در دست است و تلاش ما این است که در نشر معارف سالانه بین 5 تا 10 کتاب از ایشان منتشر کنیم.

مسئول کارگروه اساتید تولید محتوای نشر معارف همچنین گفت: سعی شده در این آثار از قلم ساده و روان برای ارتباط با مخاطب استفاده شود، ضمن آن که بی شک جدای از حوزویان و دانشگاهیان ، عموم مردم نیز از این کتب و آثار بهره مند می شوند.

وی بیان داشت: کتاب های آیینه تمام نما (درباره حضرت سیدالشهدا (ع)، با علی(ع) در صحرا ، حکومت جهانی خدا (درباره امام عصر(عج)، تعلق ( کتابی درباره خودسازی و سیر و سلوک) و نیز نماز از ایشان چاپ شده که حقیقتاً استقبال مردم و مخاطبان کتاب از این آثار قابل توجه و خوب بوده است.

حجت الاسلام اسلامی فر همچنین گفت: قلم و به خصوص بیان استاد مرحوم حایری شیرازی یک ویژگی های منحصر به فردی دارد به عنوان مثال ایشان در باب تمثیلات از مطالب دست اول به همراه اشعار و ضرب المثل ها استفاده می کردند که همه فهم و بسیار عمیق و جذاب است و به خصوص برای مخاطب نسل امروزی گیراست.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha