جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صدرا

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد از روسای ادارات در جهت تهیه امکانات برای مدارس صدرا درخواست همکاری کرد و گفت: مدارس صدرا استان نیاز به امکانات بسیاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان صدرا شهرستان مهریز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای فرهنگی و آموزشی در این دبیرستان در خصوص ارزش علم و عظمت کار معلم، گفت: ارزش و ارج گذاری کار معلم بسیار بزرگ است، به گونه ای که خداوند متعال اولین پیامش را با قلم شروع می‌کند و اولین حوزه اش را در نگاه تکوین به تشریع معلم، دانش و قلم می بیند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد یکی از اولویت های جدی سازمان تبلیغات را تقویت مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا دانست و افزود: حضور در دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا باعث ارج گذاشتن مقام معلم می‌شود و تأکید ما در استان حمایت مادی و معنوی از دبیرستان های صدرا است.

این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: از رؤسای ادارات درخواست کردیم که با تمام امکانات، ظرفیت ها و فضاهای تبلیغی واحدهای مختلف از جمله دارالقرآن، کانون مداحان، حوزه اعزام مبلغ، وقت مناسب و زمانی خاص به دبیرستان های صدرا اختصاص دهند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha