جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ بازدید مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه از حوزه اصفهان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری بر امر شبکه‌سازی مبلغین زباندان کشور تأکید کرد و گفت: در زمینه تبلیغ بین‌الملل و اقدامات تبلیغی مبلغین زباندان یکسری تجاربی حاصل شده که شایسته و بایسته است این تجارب به یکدیگر منتقل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به ضرورت معرفی معارف اسلام ناب به گردشگران خارجی، اظهار کرد: یکی از نکات مهم در امر تبلیغ بین‌الملل و در مواجه با گردشگران خارجی، این است که باید مدنظر داشت در اولین مواجه نباید قصد داشته باشیم فرد مقابل را شیعه کنیم .

رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه داشتن ارتباط مبلغین زباندان با یکدیگر در سطح کشور یکی از ملزومات تقویت و ارتقای جایگاهی آنها است، تصریح کرد: در زمینه تبلیغ بین‌الملل و اقدامات تبلیغی مبلغین زباندان یکسری تجاربی حاصل شده که شایسته و بایسته است این تجارب به یکدیگر منتقل شود.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه در ادامه بر امر شبکه‌سازی مبلغین زباندان کشور که در امر تبلیغ برای توریست‌ها فعالیت دارند، تأکید کرد و افزود: استان اصفهان ازاین‌جهت که دارای ظرفیت گردشگری و جذب توریست است و با توجه به سبقه غنی حوزه آن، می‌تواند در امر تبلیغ اسلام و انتقال ارزش‌ها و مفاهیم اسلامی به گردشگران خارجی بسیار مثمر ثمر تر اقدام کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری تصریح کرد: در مواجه تبلیغی با گردشگران خارجی، باید این نوع نگاه وجود داشته باشد که اکتفا به امر مواجه چند لحظه‌ای و چنددقیقه‌ای صرف نشود و به نوعی ارتباط با گردشگران خارجی رها و قطع نگردد و این ارتباط در زمان بازگشت گردشگران به کشورهای مقصد، همچنان از طرق مختلف ادامه یابد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha