جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نسل جوان یهودیان آمریکا ضدصهیونیست شده اند!

حوزه/ مدیر آژانس یهودی در آمریکا ضمن هشدار نسبت به ضدصهیونیست شدن جوانان یهودی در آمریکا، گفت که از زمان آمدن ترامپ اوضاع وخیم تر نیز شده و چنین شکافی میان اسرائیل و یهودیان آمریکا بی سابقه است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از میدل ایست مانیتور، مدیر یک آژانس یهودی در آمریکا هشدار داد که نسل جوان یهودیان در آمریکا به شدت ضدرژیم صهیونیستی شده اند و این جوانان یهودی «رژیم یهودی» را مخالف اندیشه های آزادی خواهانه می دانند.

آلن هافمن طی مصاحبه با نشریه صهیونیستی هاآرتص، وضعیت را به شدت وخیم و نگران کننده و بی سابقه توصیف کرد.

هافمن گفت: از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا اوضاع نه تنها بهتر نشده است، بلکه وخیم تر نیز شده است. دانشجویان یهودی در دانشگاه های ایالات متحده، البته به جز یهودیان اورتدوکس، اسرائیل را یک نهاد سرکوب گر دانسته و این رژیم را مخالف ارزش های آزادی خواهانه و پیشرفته می دانند.

هافمن متذکر شد: شکاف و فاصله میان اسرائیل و یهودیان آمریکا در کل به حدی رسیده که تاکنون چنین چیزی به چشم ندیده است.

به گفته هافمن، تنها راه حل برطرف سازی نفرت جوانان یهودی آمریکا از رژیم صهیونیستی، دخالت دادن آن ها برای حمایت از این رژیم، دفاع مستقیم از اسرائیل و وادارسازی آن ها به پذیرش مشروعیت اسرائیل است.

به گفته این مقام اسرائیلی براساس مطالعه ای که اخیرا انجام گرفته، حمایت دانشجویان یهودی در دانشگاه ها و کالج های ایالات متحده آمریکا از اسرائیل در سال های 2010 و 2016 کاهش قابل توجه 32 درصدی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha